Skip to main content
Beantwoord

Interactieve tv start niet meer op, blijft hangen op 80%

• October 6, 2025
  • 9 reacties
  • 171 keer bekeken

De interactieve tv start niet meer op. Configuratie blijft hangen op 80%. Modem us gereset maar krijgen weer hetzelfde beeld.

Waar kan dit aan liggen?

Beste antwoord door IlonaVR

​@IlonaVR ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, heb je nog een oplossing kunnen vinden?

Ja, is inmiddels opgelost. Heb gebeld met KPN en heb de nieuw TV ontvanger gekregen. 

9 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 6, 2025

Misschien heb je hier wat aan?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@IlonaVR, welkom op onze community! Als je ontvanger bij het opstarten blijft hangen op 80% is er eigenlijk altijd een verbindingsprobleem. Heb je t inmiddels al weer werkend? We denken anders graag even mee!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 8, 2025
  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de KPN router (Experiabox of Box12)? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 11, 2025

Hoi ​@IlonaVR, welkom op onze community! Als je ontvanger bij het opstarten blijft hangen op 80% is er eigenlijk altijd een verbindingsprobleem. Heb je t inmiddels al weer werkend? We denken anders graag even mee!

Hoi Thomas, is nog steeds niet opgelost 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 11, 2025

Hoi Thomas, is nog steeds niet opgelost 

Ik had een vraag gesteld, die belangrijk is voor het vinden van een oplossing.

Ik zie de antwoorden heel graag tegemoet.

1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de KPN router (Experiabox of Box12)? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • October 11, 2025

En heb je glasvezel of koper? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

​@IlonaVR ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, heb je nog een oplossing kunnen vinden?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Ja, is inmiddels opgelost. Heb gebeld met KPN en heb de nieuw TV ontvanger gekregen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 24, 2025

En heb je glasvezel of koper? 

Glasvezel