Gezien dit op Mijn KPN niet lukt, telkens weer in een ander menu wat er niets toe doet, dan maar een post in dit forum.
Ik wil mijn Interactieve TV opzeggen en alleen internet met mijn e-mail behouden, en dus niet meer giga betalen voor al die TV onzin.
Hoe krijg ik Interactieve TV uit mijn abonnement?
Bladzijde 1 / 1
Heb je misschien nog een oud abonnement? Zo ja, dan zal je dit om moeten zetten naar een nieuw abonnement.
Gewoon even bellen morgen met 0800-0402. Spreek in “TV thuis opzeggen” en je krijgt iemand van de afdeling opzeggingen aan de lijn. Bereikbaar tussen 08.00 en 18.00 uur
Hallo @ff checken ,
Je kunt jouw abonnement aanpassen en goedkoper maken door te verlengen.
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. Als het goed , kun je via deze link meteen ervoor kiezen om het abonnement te verlengen zonder TV. Lukt dat niet, dan kun je na die verlenging alsnog TV eruit verwijderen.
Voor de volledigheid (want voor jou eigenlijk niet van toepassing.) : Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Iedereen bedankt voor de informatie
Iedereen bedankt voor de informatie
Wellicht fijn om te weten of en hoe het opgelost is…
@ff checken
Is het al gelukt om jouw abonnement aan te passen?
Ik heb gebeld met kpn en daarna kon ik mijn abonnement aanpassen, Interactieve TV eruit en alleen internet. Wel vreemd dat met alleen deze wijziging ik weer een jaar vast zit aan kpn.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.