Skip to main content

Hoi,

Gebeld met KPN, zeker half uur wachten, toen kwam Alessandro aan de lijn. Ik legde uit dat het internet op mijn tv niet werkt, hij kan de server niet vinden. Alles werkt verder, 100 keer geprobeerd. Alessandro ging overleggen, weer een kwartier wachten. Het was een software foutje verzekerde hij mij. Binnen een kwartier zou het internet op de tv het weer doen. 100% zeker. Ik vroeg, maar wat als het niet zo is, moet ik dan weer zo lang bellen en wachten? Nee hoor, hij doet het 100% zeker. Nou niet dus, ben een week verder en het gaat niet. Hij kan de server niet vinden. Mijn klantnummer is *********. Alsjeblieft KPN zet die software aan.

Met vriendelijke groet,

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 
 

Je gebruikt de kpn tv app IN je televisie?

De televisie heeft helemaal geen internet? Ook niet met andere apps?

TV wel bekabeld met modem verbonden? Of anders: wel aangemeld op het modem met de wifi gegevens?


@Startbaan

  1. Welke tv heb je? 
  2. Waarom wil je internet op je tv?
  3. Welk nummer had je gebeld? 

Welkom op de community @Startbaan. Zoals je ziet aan de reactie van de anderen hebben we meer informatie nodig om met je mee te kunnen denken. Kan je ons meer vertellen over de situatie zodat we met je mee kunnen denken. Je kunt ons ook (opnieuw) bellen op 0800-0402, mocht je dat makkelijker vinden om het uit te leggen.