Skip to main content

We hebben sinds februari glasverzel en het daarbij behorende abonnement van de KPN aangevraagd. Na installatie deed de tv en internet het perfect, alleen de laatste tijd niet meer. Het internet werkt perfect, maar het tv kastje start automatisch opnieuw op, zit je in een serie of film, krijg je in beeld weer een melding dat hij opnieuwe opgestart moet worden en dan doet het geluid het ook nog eens niet. Dat vinden wij zeer irritant. Heb al met de KPN gebeld, maar die denken dan dat je een Wifi versterker nodig hebt. Het modem staat bij ons in de meterkast en staat dus binnen het bereik van de TV en kastje. Ik wil helemaal geen Wifi versterker aanschaffen. KPN moet dit gewoon oplossen door mij een nieuwe tv kastje te sturen. Contact krijgen is ook een hele onderneming. Wordt er niet goed van. Hoe vaak ik al gebeld heb, want mailen lukt niet, waar vind je een e-mail adres, krijg je iedere keer de standaard antwoord, we kijken met je mee, je moet dan een Wifi versterker aanschaffen. Voor € 60,00 kan je hem kopen of voor € 2,49 per maand huren. Dat wil ik helemaal niet. Ik wil een nieuw kastje. Heb er nu al spijt van de ik voor KPN heb gekozen. Volgend jaar stap ik over naar een andere provider.

Het is anno 2024 bij onmogelijk om met alleen het modem in de meterkast goed wifi te hebben. Gewoon omdat er veel wifi in de lucht is. Sowieso is het verstandig om een tv ontvanger met een kabel aan te sluiten op het modem. Sowieso is de meterkast de slechtste plek voor het modem als je geen wifiversterkers wil. Het signaal moet waarschijnlijk door meerdere muren en/of deuren en dan ben je al 50% van de signaalsterkte kwijt. Een kabel trekken is de oplossing!


Hoi @Lies29735. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mijn voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de ontvanger steeds opnieuw opstart, dat is zeker niet de bedoeling. Wil je eens testen of het goed werkt wanneer je de ontvanger bekabeld aansluit? Op deze manier komen we er achter of het probleem in de ontvanger of in de verbinding zit tussen jouw ontvanger en ExperiaBox. 


Reageer