Hoi,
op zich is er niet zoveel mis met de witte KPN afstandsbediening, maar zijn er mensen die een alternatieve afstandsbediening gebruiken op de 7022 tv+ box? Volgens mij zou dat moeten kunnen.
Hoi,
op zich is er niet zoveel mis met de witte KPN afstandsbediening, maar zijn er mensen die een alternatieve afstandsbediening gebruiken op de 7022 tv+ box? Volgens mij zou dat moeten kunnen.
Helaas
De 7022 werkt op bluetooth en kan niet met een universele afstandsbediening bedient worden.
Kijk ook eens hier, misschien is dat de oplossing.
---
Bij mijn weten zijn er geen universele bluetooth afstandsbedieningen.
Na een zoekopdracht in google vind ik er verschillende. Maar of die werken met de 7022?
Hallo
Sinds vandaag is de nieuwe Comfort+ afstandsbediening beschikbaar voor de TV+ Box. Dit is een extra afstandsbediening die je kunt gebruiken in plaats van, of tegelijkertijd, met de reguliere witte afstandsbediening.
Je leest alles over deze afstandsbediening in dit artikel:
Hier te bestellen:
https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/3893776/comfort-voor-tv-afstandsbediening/
Thx. Ik ga m bestellen. Ik vind een minimalistische afstandsbediening een stuk fijner.
Gelijk ff besteld, de optie dat ze beide tegelijkertijd gebruikt kunnen worden is top.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.