Skip to main content
Vraag

Is er een code voor tv merk Videocon? Code 001 werkt niet

• April 23, 2025
  • 7 reacties
  • 29 keer bekeken

Weet iemand een andere code dan 001 voor de kpn afstandsbediening die werkzaam is bij een videocon tv?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2025

En dan denk ik, alle merken zijn hier nu wel voorbij gekomen…. Komt er toch weer een volkomen onbekende langs.🙃

Videocon bestaat sinds 2018 niet meer. https://www.google.com/search?q=videocon+televisie. Wat ouder toestel denk ik? Het is een merk met origine uit India.

Ik vind het niet bij Coolblue, Expert, Mediamarkt, Bol.com….

Code 005 al geprobeerd? Die komt ook opvallend vaak voor. Dus niet geschoten...

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

005 ook al geprobeerd, helaas werkt deze ook.niet..

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Videocon ja, ik denk 8 jaar oud?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2025

Dan houdt het wel op. Ik neem aan dat je ook de afstandsbediening van de Videocon nog hebt? Dat wordt helaas 2 afstandsbedieningen gebruiken. Het is niet anders.

Waar heb je dat ding (...) gekocht? En waarom zo'n onbekend merk?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Nee helaas geen afstandsbediening meer, vandaar ook mijn urgente verzoek. Liever een reactie met een werkende code maar omantwoord te geven op je vraag waarom deze Tv? Gekregen en heeft een mooi beeld, werkt prima en handmatig alleen volume en aan en uitzetten is nog te doen maar liever via de kpn afstandsbediening uiteraard. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2025

Liever een reactie met een werkende code

Dat kan dus niet. Want de enige code die vermeld staat is 001. En dat is voor de T4H…. afstandsbedieningen. Als je nog een C2 of D3 hebt dan werkt het anders.

Er blijft echt niks anders over dan de knopjes op de tv zelf daarvoor te gebruiken.

NB (1)De TV+ box kan zo ingesteld dat je het volume op de box zelf gebruikt. Met die ontvanger kun je dan dus wel het volume regelen (maar dan op de ontvanger en niet op de tv).

(2) Zelfs 123afstandsbedieningswinkel.nl heeft niks voor Videocon.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2025