Skip to main content

Sinds 22:48 uur, dus ca. 10 voor 11 s’avonds, werkt het niet meer. (TV+)

Geen opnames, geen pauzeren, etc.

Alleen LIVE multicast werkt nog. 

Hier dezelfde storingsmelding wanneer ik vanuit gids terug wil kijken. Herstarten lost niets op. Dan kom ik in Netflix. Een reset verhelpt het niet. Dit sinds de werkzaamheden van afgelopen nacht

 

@Mirjojo, als het goed is moet het weer werken. 

Bedankt, het werkt inderdaad weer


Hier dezelfde storingsmelding wanneer ik vanuit gids terug wil kijken. Herstarten lost niets op. Dan kom ik in Netflix. Een reset verhelpt het niet. Dit sinds de werkzaamheden van afgelopen nacht

 

Ga eens via Instellingen naar Beeld en bij Videomodus wisselen van Unicast naar Multicast. Of andersom, net wat er bij je geselecteerd is. Dan KPN knop rechtsboven op je AB ingedrukt houden en kiezen voor Opnieuw Opstarten. Mogelijk helpt het.

Bedankt voor je reactie BoeMa. Alles werkt weer


Er zijn zo laat geen moderators actief, maar ik zie inderdaad in de interne communicatie dat er een storing is. Iets met interne netwerkverbindingen waardoor bepaalde systemen niet meer met elkaar kunnen praten. De netwerkmensen zijn gebeld en er wordt dus aan gewerkt.


Fijn dat je reageert @Jeroen-bart Engelen .

Op dit moment, sinds half twaalf, werkt het unicast gebeuren weer. Misschien nog wat fine tuning achter de schermen?


Het verkeer is door het iTV team wat de impact had omgezet naar een andere verbinding waardoor het nu wel weer zou moeten werken voor klanten. Een work-around dus, om de impact weg te nemen. Dan kan er daarna in alle rust aan een goede oplossing gewerkt worden.


Reageer