Skip to main content

Is er een mogelijkheid om in de tv gids direct naar de VANDAAG knop te springen, om een andere datum te kunnen zien.  Nu “loop” ik er telkens heen, door eerst naar kanaal 1  te zappen en dan omhoog voor de VANDAAG knop te kiezen. Maar vroeg me af of dat niet rechtstreeks kan, onafhankelijk in welk kanaal je op dat moment zit. 

Hoi @RobvdPoel, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik neem het mee in de feedback. 
Wat je wel kan doen is de door- en of terugspoelknop gebruiken. Daarmee ga je 24 uur voor- of achteruit in de gids. Dus zo kun je ook sneller naar gisteren of morgen. 


Die button is vreselijk onhandig en eigenlijk niet gemaakt voor knoppen bediening. Maar een muis.

TIP: zelf gebruik ik altijd de spoelknoppen < < en > > om 24 uur achteruit of vooruit te gaan in de gids!


Hoi @RobvdPoel, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik neem het mee in de feedback. 
Wat je wel kan doen is de door- en of terugspoelknop gebruiken. Daarmee ga je 24 uur voor- of achteruit in de gids. Dus zo kun je ook sneller naar gisteren of morgen. 

Dank . Kom bij ziggo vandaan en daar was het hetzelfde probleem volgens mij met de gids. Ga de door- en of terugspoel optie zeker proberen. 


Die button is vreselijk onhandig en eigenlijk niet gemaakt voor knoppen bediening. Maar een muis.

TIP: zelf gebruik ik altijd de spoelknoppen < < en > > om 24 uur achteruit of vooruit te gaan in de gids!

Ja ga ik ook proberen dank. Programma’s opnemen is ook een optie , maar daar denk je niet altijd aan. Bij opnamen zijn de reclame blokken vaak door te spoelen .