Skip to main content

Is er op dit moment storing bij de kpn interactieve tv

Wat ervaar je op dit moment? Want een 'storing’ kan van alles zijn. Ook iets wat niet iedereen hoeft te ervaren.


@Hassie Ik zag wat meer topics voorbij komen en ik heb zelf ook even wat getest bij mij thuis maar ik kan dit zelf niet direct reproduceren. Kun je toelichten wat er speelt? Er kan een klein hikje zijn opgetreden en misschien lost een herstart van de ontvanger het dan op.


Het begon dat ik alleen.  Ned 1,2en 3 kon kijken.

Geen opnames kan kijken.

Het lijkt nu goed te gaan


Dan kan het een klein hikje zijn geweest @Hassie. Bedankt voor de snelle feedback! Ik hou het even in de gaten!


Het is bekend dat er een storing is.

Deze zou om 22.30 opgelost zijn


Hallo @Hassie er is/was geen TV storing. Die melding die je op kpn.com ziet staan klopt niet. We proberen deze weg te krijgen 😑

Er is/was mogelijk een internet storing. We kregen wel meldingen binnen dat mensen problemen hadden met TV kijken, maar ja, als je internet niet goed werkt, dan kun je ook geen TV via het internet kijken. Bij TV was in ieder geval niets aan de hand.


Het begon dat ik alleen.  Ned 1,2en 3 kon kijken.

 

. . . als je internet niet goed werkt, dan kun je ook geen TV via het internet kijken.

Heeft 1 2 en 3 dan ( blijkbaar ) een reserve voorziening in zo’n geval ?


Nee, maar dat zijn ongecodeerde kanalen, dus daar hoeft jouw ontvanger geen sleutel voor op te vragen. Dus het kan best zijn dat het ophalen van de videostreams nog goed ging (dat zal multicast geweest zijn), maar dat de normale internet verbinding die nodig was om de sleutel op te halen bij onze systemen wel al verstoord was.