Skip to main content
Vraag

Is er een storing met opnames kijken?

• July 5, 2025
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Was met een opname aan het kijken en het beeld stond na 25 minuten ineens stil.

Tv kijken gaat, dus maar weer eens (voor de zoveelste keer van de week) opnieuw opgestart.

Weet geprobeerd de opname te starten maar het beeld bleef zwart. De miniaturen van de opnames duurde ook wel even voordat ze gevuld waren met de afbeelding van de opname.

Nu toch de opname kunnen verder kijken naar de beeldkwaliteit is erg slecht en het beeld bevriest om de 8 seconden, staat dan stil voor 15 seconden en gaat dan weer een paar seconden verder. Allemaal in slechte kwaliteit.

Maar zoals gezegd, tv kijken gaat prima en F1 TV pro ook.

Wat een drama systeem dit 😠

4 reacties

• Nieuwkomer
  • July 5, 2025

Ik heb sinds gister ook problemen met opnames terugkijken. Zwart beeld, verder niks. Alles opnieuw opgestart, maar helaas. Is er een oplossing bekend??

• July 7, 2025

Ik ervaar dit ook, maar tot nu toe alleen bij oude opnames van Father Brown op (toen nog) BBC First. Die zijn bijna verlopen dus wilde ik snel nog even kijken. Een paar keer lukte het weer na een herstart van de tv+ Box maar de opname van 15-7-2024 21.00 uur is niet om aan te zien (of te horen): beeld en geluid staan regelmatig stil maar niet altijd beiden tegelijk. Die van een week later (22-7) doet het dan weer wel normaal. 

• Nieuwkomer
  • July 7, 2025

Ik heb het juist bij nieuwere opnames en idd veel op BBC NL, de oude gaan wel goed. Hopelijk iets tijdelijks, zou het zonde vinden als ik m’n opnames kwijt ben. Afwachten maar🤞

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@EstherUtreg  . Welkom hier.

Wat irritant dat de opnames haperen. Was het iets tijdelijks of heb je het probleem nog steeds?