Ik bedien mijn tv met een toetsenbord dus wil ik een lijst waar de lay-out op staat van de knoppen
Op de toetsen van het toetsenbord staat toch waar elke toets voor dient?
Dat klopt maar bijvoorbeeld f11 is zender omlaag en spatie is zender omhoog
Dus de rest van de knoppen zullen ook wel onlogisch verdeeld zijn
Dat ga ik onmogelijk vinden zonder een lijst
Zo'n lijst is er niet. En de kans is groot dat sommige functies überhaupt geen knop hebben op een normaal toetsenbord.
KPN heeft de tv ontvanger nooit ontworpen om bedient te worden met een toetsenbord. Je zult gewoon de afstandsbediening ernaast moeten houden. Toetsenbord alleen gebruiken om tekst in te voeren.
Oke bedankt
Dan heb ik een vraag die hier mee te maken heeft
Omdat ik mijn tv zelf kan bedienen met de kpn afstandsbediening maar alleen zender, volume en aan uit, en de source knop
Ben de tv afstandsbedieningen kwijt maar als ik in het menu van mijn tv zelf zit kan ik niet de pijlknoppen en ok knop gebruiken die werken niet
Is dit op te lossen
Ben de tv afstandsbedieningen kwijt maar als ik in het menu van mijn tv zelf zit kan ik niet de pijlknoppen en ok knop gebruiken die werken niet
Is dit op te lossen
Hangt van het merk en type TV af, maar het beste is om een nieuwe afstandsbediening aan te schaffen van jouw TV (klik de groene link)
Hi
Ik zie dat andere je al hebben uitgelegd dat onze ontvangers vanaf onze kant niet zijn ontworpen om samen te werken met een toetsenbord, én dat ze je hebben laten zien waar je een nieuwe afstandsbediening voor jouw tv kunt bemachtigen. Ik hoop dat het bestellen gelukt is, zodat je weer gewoon een afstandsbediening kunt gebruiken waar de juiste knoppen op zitten
als ik in het menu van mijn tv zelf zit kan ik niet de pijlknoppen en ok knop gebruiken die werken niet
Alleen voor de volledigheid, mocht je denken dat het soms wél even werkt:
Je kunt aan de kleur van het lampje op de KPN afstandsbediening zien dat de commando’s voor die knoppen voor de KPN ontvanger bedoeld zijn (groen lampje), niet voor de televisie (rood lampje).
En dan kun je, in ieder geval bij de TV+ Box, ook zien dat meteen na drukken van “bron”, de pijltjestoetsen en OK wél tijdelijk naar de televisie gaan (rood lampje), zodat je die kunt gebruiken om de goede HDMI-ingang te kiezen. Na paar tellen, of meteen zodra je OK gedrukt hebt, gaan die knoppen weer naar de KPN ontvanger.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.