Skip to main content
Beantwoord

Is er een verkeerde uitzending op de NOS tijdens het WK?

• June 12, 2026
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

er wordt op dit moment een verkeerde uitzending uitgezonden in plaats van NOS FIFA wordt het openingsceremonie uitgezonden van gisteravond

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@RFranke010, het kan zijn dat er even een terugblik was op die openingsceremonie of dat een van de andere landen geopend werd. Canada, de US en Mexico hebben alle 3 een eigen ceremonie bij de eerste wedstrijd in het land.

Vrijdag was de eerste wedstrijd in Canada, dus vermoedelijk was het de Canadese opening 😉 Daarna begon de wedstrijd zoals Peter al zegt. Veel plezier met het WK verder! ⚽

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@RFranke010 . Welkom hier.

Ik ben aan het werk en persoonlijk geen voetbal fan, dus je moet me een beetje op weg helpen.

Welke zender hebben we het over? Kijk je via iTV of via digitenne? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 12, 2026

Er is nu, 21:32, gewoon Canada - Bosnië HZG op npo 1.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@RFranke010, het kan zijn dat er even een terugblik was op die openingsceremonie of dat een van de andere landen geopend werd. Canada, de US en Mexico hebben alle 3 een eigen ceremonie bij de eerste wedstrijd in het land.

Vrijdag was de eerste wedstrijd in Canada, dus vermoedelijk was het de Canadese opening 😉 Daarna begon de wedstrijd zoals Peter al zegt. Veel plezier met het WK verder! ⚽

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 15, 2026

Precies dat, daar had ik geen erg in. Ik snapte er helemaal niks van hahaha. Tnx