Skip to main content

Is er een verschil tussen de afstandsbediening met zwarte achterkant en met witte achterkant?[

Hallo @Caroline Del Court Konig ,

Daar zit zeker een verschil tussen. Kijk op deze pagina voor een uitleg over alle KPN-TV-afstandsbedieningen die in omloop zijn:   

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm


Dank je.

Dus als ik een nieuwe heb besteld voor mijn moeder via mijn eigen account, zal die niet werken met haar box?

zij had het zelf geprobeerd om een nieuwe te bestellen maar die was nooit aangekomen.

Caroline 


Het ligt eraan wat jullie voor ontvangers hebben. Voor de nieuwe KPN TV+-box is een aparte afstandsbediening uitgebracht. De andere afstandsbedieningen werken op de oudere ontvangers zoals de Arris-ontvangers. 
 

En mocht de afstandsbediening die jij nu niet hebt besteld niet werken bij jouw moeder, dan kan ze altijd opnieuw gratis een nieuwe afstandsbediening bestellen. Desnoods via 0800-0402. 


Hoi @Caroline Del Court Konig 
Als de 'oude' afstandsbediening een witte achterkant heeft dan maakt de keuze niet zo veel uit, maar heeft hij een zwarte achterkant dan moet je het juiste type van de ontvanger opgeven.
En dan is misschien bellen beter en sneller.

De KPN is bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.


@huistijger De oude is wit/wit, dus dat moet goedkomen. Dank!!!


Het is toch niet gelukt en we hebben via haar account een nieuwe aangevraagd. Ook was haar tv zo oud dat we de snelcode telefonisch hebben moeten opvragen :-)

Dank voor jullie moeite!

Caroline 

 


Ik kwam je topic tegen Caroline, fijn dat het dan toch gelukt is en iedereen bedankt voor de hulp in dit topic. Post in doe toekomst gerust nog eens een topic als we ergens bij kunnen helpen!