Skip to main content
Beantwoord

Is er ook een zwarte afstandsbediening voor de Soundbox?

• September 13, 2025
  • 8 reacties
  • 135 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Is er ook een zwarte afstandsbediening voor de Soundbox?

De witte toetsen van de witte afstandsbediening vergelen snel,dat ik lelijk.

Meen ook een zwarte te hebben gezien.

Beste antwoord door Arjan van B

De zwarte van de TV+ Box doet het volgens de omschrijving ook op de TV+ Soundbox:

Deze afstandsbediening is alleen geschikt voor de KPN TV+ Box (DIW7022) en de KPN TV+ Soundbox (VSB3918).

Let op dat er wel knoppen ontbreken die de witte afstandsbediening wel heeft. (Kennisbank.)

8 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 13, 2025

De zwarte van de TV+ Box doet het volgens de omschrijving ook op de TV+ Soundbox:

Deze afstandsbediening is alleen geschikt voor de KPN TV+ Box (DIW7022) en de KPN TV+ Soundbox (VSB3918).

Let op dat er wel knoppen ontbreken die de witte afstandsbediening wel heeft. (Kennisbank.)

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 14, 2025

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/3893776/comfort-voor-tv-afstandsbediening/

Er is een zwarte te koop voor 15,- bij kpn,zie link hierboven.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 14, 2025

Die is ook voor de soundbox te gebruiken.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

Omdat je mijn antwoord met diezelfde link blijkbaar gemist had, voor de zekerheid nog een keer:

Waarbij (bijvoorbeeld) de ontbrekende ⏪️, ⏯️ en ⏩️ ook handig zijn voor navigatie in de gids.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

Maar ja, op de zwarte zie je vetvlekken en dergelijke weer sneller waarschijnlijk!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 17, 2025

Dan nog lieve vetvlekken dat kun je afvegen dan vergeelde toetsen.

En een vergeelde afstandsbediening,

Denk toch dat ik die zwarte ga bestellen.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@Uit Meijel, ik ben even benieuwd of je inderdaad de zwarte afstandsbediening besteld hebt. Zo ja, had je gezien dat je een keuzeknop hebt? Je kunt dan zelf instellen welke functie deze krijgt. Meer hierover vind je in het topic waar Arjan hierboven al naar linkte.

Als je 'm niet besteld hebt, dan deel ik ook nog even dit topic met je, waar een leuke tip gegeven wordt hoe je jouw witte afstandsbediening mooi wit kunt houden:

En als laatste nog dit: we hebben nog geen plannen voor een nieuwe afstandsbediening, maar jouw verzoek of het een zwarte kan worden, heb ik wel doorgegeven aan de collega's die erover gaan!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 3, 2025

Hallo Marcia,bedankt voor je bericht.

Ik ga die deze maand de 10e of de 20e bestellen.

Bedankt dat je het hebt doorgegeven van de afstandsbediening.

Eerst draaide ik er folie omheen,maar dat is niks,dat liet los.

Misschien is een hoes ook een idee?

Fijne dag nog!