Skip to main content

Hallo,

 

Sinds vandaag heb ik KPN.

Omdat mijn televisie (Samsung The Frame, drie jaar oud) de KPN box niet herkent (voorheen de Ziggo box ook niet, vandaar de overstap) wil ik televisie kijken met de KPNiTV app. Dat lukt😀

Maar ik wil een abonnement nemen op ESPN om voetbalwedstrijden te kijken. 

Is dit dan ook te zien via KPNiTV? 

 

Bedankt voor het meedenken.

Het lijkt mij sterk dat je op een tv van drie jaar geleden niet naar een KPN- of Ziggo-box kan kijken.

Heb je de HDMI-kabel van de KPN TV-box naar de tv (HDMI-1) aangesloten? Vervolgens moet je op de afstandsbediening van de tv de HDMI-bron selecteren. Zet je KPN tv-box ook aan en je zou beeld moeten hebben.


Helaas, alles geprobeerd.

Meegeleverde HDMI kabels van Ziggo en KPN werken niet. Alle HDMI poorten getest. Monteuren (Ziggo en Samsung) vinden niets.

De televisie herkend een plug in van een HDMI kabel maar maakt geen verbinding met het apparaat. Eerst bij Ziggo niet, nu ook niet bij KPN. Samsung heeft HDMI poorten getest maar ziet geen probleem. 


Dat is wel vreemd. Heb je ooit wel iets aangesloten kunnen hebben via HDMI? Het lijkt me eerder een defect aan je tv.


ja, een xbox werkt wel op de HDMI poorten

 

 


Lijkt wel een HDCP-error, maar dat zou je dan op het scherm moeten zien.


Overigens in de Google Play Store staat de KPN app ertussen, met een screenshot erbij van ESPN.

Dus ik ga er een beetje van uit dat je dus wel ESPN kan kijken.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kpn.epg&hl=nl


Mijn Samsung tv heeft de KPNiTV app. 

Daarmee kan ik inloggen en televisie kijken. Ik vraag me alleen af of hiermee ook extra abonnement van ESPN2 te zien is. Voordat ik een abonnement neem is het wel zo fijn als ik het op deze manier ook kan bekijken.

 

 


Volgens dit topic:

Kan je met je KPN gegevens inloggen op de ESPN app en dan alsnog kijken. Zit die ESPN-app ook in je smart-tv?


ESPN app zit niet in de Samsung tv.

Misschien voegt KPN de mogelijkheid toe om ESPN te kijken op KPNiTV omdat ik in moet loggen om überhaupt daarin iets te zien.

 


Ik heb de 4 espn zenders via de app KPN ITV in m'n Samsung; 221, 222  223, 224. Maar het beeld is via de ontvanger net even mooier.

Ook Ziggo heeft sinds enkele maanden overigens een app voor Samsung. 

Bij beide providers is HDCP beveiliging op de hdmi. Als de Frame dus bij beide providers niet werkt met de decoder is de tv zelf stuk. Ik zou daar niet mee akkoord gaan. 

Maar hij is al 3 jaar oud zeg je. 

Hoe keek je dan bij Ziggo? Zij hebben de app voor Samsung nog niet zo heel lang.

 

Er is geen aparte espn app voor smart-tv's. 

De espn app in de Android-TV store werkt niet met Nederlands abonnement. 

 


‘Hoe keek je dan bij Ziggo? Zij hebben de app voor Samsung nog niet zo heel lang.’ : casten met telefoon.

Ziggo app is niet op mijn Samsung televisie te vinden.

Als de ESPN zenders ook op KPN ITV werken ben ik al blij. 


Ziggo app is niet op mijn Samsung televisie te vinden.

Die is alleen te vinden als je ook internet van Ziggo hebt.

Espn 1 tot en met 4 vis de app in de Samsung 221, 222, 223, 224

 


Beste PeterG Superuse

 

Zojuist heb ik een abonnement genomen op ESPN totaal.

Dit is bij mij niet te zien op KPN i TV op de Samsung televisie maar wel in de app op de telefoon. Jij geeft aan dat je het wel op je televisie ziet. Hoe doe je dat?

 


Dat 'doe' je niet. 

De app in je tv is ingelogd met je abonnementsnummer. Daaronder zouden op alles al je zenderpakketten moeten werken. 

Ik heb in mijn Samsung kpn app de 4 espn zenders. 


Dank, het werkt intussen.