Skip to main content

Goedemiddag, 

Is het nog mogelijk om f1 via een zender te kijken? 
ik hoorde dat Viaplay voortaan via een app gaat en aangezien ik geen fan ben van streaming is er dan nog een mogelijkheid om via een zender te kijken? 
 

alvast bedankt!

@Rico.90 Als je een satellietschotel heb, kan je op ServusTV f1 races kijken, ze hebben rechten voor de half op de races, de andere half heeft ORTF maar je kan niet vrij kijken.


Nee, KPN mag het kanaal 225 van ViaPlay niet meer gebruiken.

Geld ook bij Ziggo, etc.

 

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een Streaming dienst.

Deze kan je kijken via een Smart tv, Chromecast, KPN tv decoder Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box), etc. 

 

Een paar wedstrijden worden via het Duitse RTL television (met veel reclame) uitgezonden.

1 via VRT (België) en 1 via NPO (Zandvoord).


Als het je alleen om F1 te doen is, beëindig dan per direct jouw Viaplay abonnement en neem een F1 TV Pro abonnement. Dat scheelt je 8 euro per maand.


Als het je alleen om F1 te doen is, beëindig dan per direct jouw Viaplay abonnement en neem een F1 TV Pro abonnement. Dat scheelt je 8 euro per maand.

 

Hoi @wjb 

Ik had hem begin januari nog voor € 64,99 per jaar.

Nu is F1 tv pro € 94,99 per jaar. 

 

Maar inderdaad is ViaPlay met € 16,99 per maand duurder.

Voor 10 maanden ben je dan € 164,90 kwijt. 


@joop2011 , Viaplay kost geen €16,99 per maand maar €15,99 per maand en dat is dus €191,88 per jaar.

Met een F1 TV Pro abonnement ben je dus €96,89 goedkoper uit. Dat vind ik een aanzienlijk verschil om serieus over na te denken. Mijns inziens ben je een dief van eigen portemonnee als je een Viaplay abonnement hebt om daarmee Formule 1 te kunnen kijken.


@wjb

Sorry typefout. € 15,99 per maand (nog).😉

 

En verder helemaal met je eens. 😉

 

En als je ViaPlay 10 maanden neemt ben je € 159,90 kwijt (althans ik zei ViaPlay verleden jaar na de laatste race op.

Dus je bespaart zelfs met de hogere prijs van F1 TV Pro nog steeds veel geld uit, helemaal met je eens.

En ik met € 64,99 (was net op tijd) nog veel meer zelfs.😊


  1. Tip: neem een Chromecast 4K met een F1TV Pro abo, dan zit je gebeiteld.
  2. Tip: laat die vermaledijde KPN TV+ box links liggen

 


Hallo @Rico.90 ,

Het is niet mogelijk om alle races via een lineaire zender te bekijken, 

Via KPN kun je ongeveer acht races bekijken via het Duitse RTL, de NPO en de VRT. 
 

Daarnaast kun je eventueel via een satellietontvanger nog de Britse race volgen via Channel Four. 
 

En woon je in het zuiden van Zuid-Limburg? Dan kun je met een goede buitenantenne mogelijk de DVB-T zender Tipik uit de lucht plukken. 
 

@Rico.90 Als je een satellietschotel heb, kan je op ServusTV f1 races kijken, ze hebben rechten voor de half op de races, de andere half heeft ORTF maar je kan niet vrij kijken.

De afgelopen seizoenen waren de formule 1-races via Servus TV gecodeerd, dus niet vrij te ontvangen. Het zal me verbazen als dat komend seizoen anders gaat worden. 
 

Dat wordt dus toch streamen als je persé alle wedstrijden wil zien. 


  1. Tip: neem een Chromecast 4K met een F1TV Pro abo, dan zit je gebeiteld.
  2. Tip: laat die vermaledijde KPN TV+ box links liggen

 

 

Onzin @PolarMonk 

Ik heb de F1 TV Pro app op de Sgemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en hij werkt perfect.


Onzin @PolarMonk 

Ik heb de F1 TV Pro app op de Sgemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en hij werkt perfect.

@joop2011 Klopt Joop, zo ook hier. Tips zijn bedoeld voor mensen die nog geen TV+ box hebben.


Onzin @PolarMonk 

Ik heb de F1 TV Pro app op de Sgemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en hij werkt perfect.

@joop2011 Klopt Joop, zo ook hier. Tips zijn bedoeld voor mensen die nog geen TV+ box hebben.

 

Lees je eigen tip 2 nog eens goed @PolarMonk 😉