Skip to main content

Is het mogelijk om een extra TV ontvanger te gebruiken met WIFI?

Heb de KPN box 12 met WIFI versterkers.

Hallo @Robert_65 ,

Dat zal ongetwijfeld werken. Mits jouw WiFi-netwerk voldoende capaciteit heeft. 

Maar de voorkeur blijft om een TV-ontvanger bekabeld aan te sluiten. 
 

 

Edit : Ik heb het dan over KPN TV+-ontvanger of de Arris 5202. 


Alleen de DIW7022, de nieuwste van KPN is onder voorwaarden draadloos te gebruiken @Robert_65 

Je moet dan al wel een TV+ abo hebben waarbij de 1e ontvanger ook een DIW7022 is.

Als je een ouder abo hebt met een andere tv -ontvanger, krijg je als 2e ontvanger weer een gelijkwaardige tv-ontvanger en niet de DIW7022.

 


Alleen de DIW7022, de nieuwste van KPN is onder voorwaarden draadloos te gebruiken @Robert_65 

Je moet dan al wel een TV+ abo hebben waarbij de 1e ontvanger ook een DIW7022 is.

Als je een ouder abo hebt met een andere tv -ontvanger, krijg je als 2e ontvanger weer een gelijkwaardige tv-ontvanger en niet de DIW7022.

 

De Arris 5202 werkt ook via WiFi in combinatie met de Box 12 en SuperWiFi 2. 

Maar het advies blijft : 

Hallo @Robert_65 ,

Dat zal ongetwijfeld werken. Mits jouw WiFi-netwerk voldoende capaciteit heeft. 

Maar de voorkeur blijft om een TV-ontvanger bekabeld aan te sluiten. 

 

 


De 5202 moet je wel met een kabel aan een Wifi punt koppelen, dat noem ik niet draadloos @Noordzee 


Ik zou me voor kunnen stellen dat Robert er nu helemaal geen bal meer van snapt...


Ja dat werkt.

Heb beneden (DIW 7022 - KPN+) bekabeld aangesloten.
Boven heb ik de superwifi aan de andere kant van het huis staan waardoor kabel niet mogelijk is(lees niet wil) en heb ik het via wifi gedaan.
Werkt verassend goed (Voor de keren dat ik daar kijk)