Skip to main content

Hallo

Is het mogelijk om IPTV te kijken via KPN, en zo ja, wat heb je hier voor nodig ?

Dat kan, dan heb je een tv-abonnement nodig bij KPN à €12,50 per maand, dan mag en kan je ook van de tv-apps van KPN gebruik maken @Wilco1963 


Wij betalen nu €70 per maand bij KPN . TV plus Internet. 

Kan je dan alleen internet nemen bij KPN en dan een tv abonnement a €12.50 per maand.

En hoe zit het met de tv zenders dan ? Kan ik daar ergens iets van vinden @Nomen Nominandum 


Je schrijft dat je al internet en tv van KPN hebt, dan heb je dus geen aanvullend abo nodig en kun je standaard gebruik maken van de door KPN aangeboden apps om tv te kijken op andere tv's, mobiel, tablets e.d. @Wilco1963 


Met onze IPTV pakketten krijg je toegang tot ruim 7000 live TV zenders inclusief premium sport en adultzenders. Ook krijg je toegang tot onze uitgebreiden VOD aanbod dat bestaat uit ruim 40 duizend films & series. Onze films en series worden dagelijks geupdate dus wij beschikken ook over de nieuwste films en nieuwste afleveringen van de series!

Onze TV pakketten worden voornamelijk besteld in: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Griekenland, Italië, Polen, Zwitserland maar werken overal ter wereld!

Dit heb ik nu toch niet met KPN @Nomen Nominandum 


Hallo @Wilco1963 ,

Nee, KPN werkt hier niet aan mee. 

Wat jij beschrijft is illegaal. Er zijn talloze illegale leveranciers van dit soort abonnementen. Realiseer je dat TV-kijken op deze manier strafbaar is. Op dit forum geven wij hier ook verder geen informatie over. 
 

Er bestaan ook legale streams om TV-uitzendingen via internet te bekijken. Maar denk dan aan bv de regionale zenders of de NPO-zenders. Dure sportzenders zijn niet legaal gratis via internet te bekijken. 


Oke, dat wist ik niet, vandaar mijn vraag hier.

Bedankt voor je antwoord, het is me duidelijk nu @Noordzee 

Â