Skip to main content
Antwoord

Is het mogelijk om TV+ uit mijn abonnement te halen?

• December 28, 2023
  • 6 reacties
  • 181 keer bekeken

Sluisie81
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Even een vraag, ik zit in het jaarcontract, nu is net mijn kortingsperiode verlopen en zitten we hier te twijfelen of de we TV+ box houden.

Kan ik deze nu ook kostenloos uit het abonnement laten halen? Of ga ik dan weer een nieuw jaarcontract aan?

En...als ik de TV+ box eruit haal, is deze dan per direct ook niet meer beschikbaar, of gaat hier nog een maand overheen?

Beste antwoord door Piet van der Vooren

@Sluisie81 Ik heb dit jaar bij mijn bestaande internetabonnement ook een tv-abonnement met de TV+-box afgesloten. Na een paar maanden heb ik het tv-abonnement opgezegd. Die opzegging ging meteen in, waarna ik het verzoek kreeg om de TV+-box terug te sturen. Ik hield toen alleen mijn internetabonnement over, waarvan de oorspronkelijke einddatum hetzelfde bleef. Ik kreeg dus geen nieuw jaarabonnement.

Piet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 28, 2023

Hallo @Sluisie81, na afloop van je jaarcontract wordt het abonnement automatisch elke maand verlengd. Vanaf dat moment kan je het tv-abonnement opzeggen. Je kunt dit doen via Mijn KPN. Je betaalt vooruit, wat je eventueel teveel betaald hebt wordt op de volgende factuur verrekend.

Het tv-abonnement stopt wel meteen.

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

@Sluisie81 Ik heb dit jaar bij mijn bestaande internetabonnement ook een tv-abonnement met de TV+-box afgesloten. Na een paar maanden heb ik het tv-abonnement opgezegd. Die opzegging ging meteen in, waarna ik het verzoek kreeg om de TV+-box terug te sturen. Ik hield toen alleen mijn internetabonnement over, waarvan de oorspronkelijke einddatum hetzelfde bleef. Ik kreeg dus geen nieuw jaarabonnement.

Piet.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 28, 2023

Piet.

O ja, bij een bestaand abonnement werkt het misschien op deze manier....ik zou zeggen, probeer het gewoon in Mijn KPN, @Sluisie81.

Sluisie81
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 28, 2023

@Piet van der Vooren , dus dan ben je per direct je tv+ box kwijt en dus ook je eventuele opnames?

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

@Piet van der Vooren , dus dan ben je per direct je tv+ box kwijt en dus ook je eventuele opnames?

Je tv-abonnement wordt inderdaad per direct beëindigd, en dus ook de toegang tot je opnames.

Piet.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 28, 2023

Een TV+ abo kun je na minimaal 1 maand gebruik weer uit je lopende contract verwijderen @Ratonesquezonder dat het bestaande contract aangepast wordt.

Â