Skip to main content

Even een vraag, ik zit in het jaarcontract, nu is net mijn kortingsperiode verlopen en zitten we hier te twijfelen of de we TV+ box houden.

Kan ik deze nu ook kostenloos uit het abonnement laten halen? Of ga ik dan weer een nieuw jaarcontract aan?

En...als ik de TV+ box eruit haal, is deze dan per direct ook niet meer beschikbaar, of gaat hier nog een maand overheen?

Hallo @Sluisie81, na afloop van je jaarcontract wordt het abonnement automatisch elke maand verlengd. Vanaf dat moment kan je het tv-abonnement opzeggen. Je kunt dit doen via Mijn KPN. Je betaalt vooruit, wat je eventueel teveel betaald hebt wordt op de volgende factuur verrekend.

Het tv-abonnement stopt wel meteen.


@Sluisie81 Ik heb dit jaar bij mijn bestaande internetabonnement ook een tv-abonnement met de TV+-box afgesloten. Na een paar maanden heb ik het tv-abonnement opgezegd. Die opzegging ging meteen in, waarna ik het verzoek kreeg om de TV+-box terug te sturen. Ik hield toen alleen mijn internetabonnement over, waarvan de oorspronkelijke einddatum hetzelfde bleef. Ik kreeg dus geen nieuw jaarabonnement.

Piet.


@Sluisie81 Ik heb dit jaar bij mijn bestaande internetabonnement ook een tv-abonnement met de TV+-box afgesloten. Na een paar maanden heb ik het tv-abonnement opgezegd. Die opzegging ging meteen in, waarna ik het verzoek kreeg om de TV+-box terug te sturen. Ik hield toen alleen mijn internetabonnement over, waarvan de oorspronkelijke einddatum hetzelfde bleef. Ik kreeg dus geen nieuw jaarabonnement.

Piet.

O ja, bij een bestaand abonnement werkt het misschien op deze manier....ik zou zeggen, probeer het gewoon in Mijn KPN, @Sluisie81.


@Piet van der Vooren , dus dan ben je per direct je tv+ box kwijt en dus ook je eventuele opnames?


@Piet van der Vooren , dus dan ben je per direct je tv+ box kwijt en dus ook je eventuele opnames?

Je tv-abonnement wordt inderdaad per direct beëindigd, en dus ook de toegang tot je opnames.

Piet.


Een TV+ abo kun je na minimaal 1 maand gebruik weer uit je lopende contract verwijderen @Ratonesquezonder dat het bestaande contract aangepast wordt.

Â