Skip to main content

Is het nog mogelijk om een Arris tv box te bestellen?

Hallo @Henk Snijder ,

Niet als nieuwe klant. Die ontvangen allemaal de nieuwe KPN TV+-ontvanger.

 

Wel als je oude Arris-TV-ontvanger kapot is gegaan, of als je nog een hele oude Motorola-ontvanger hebt.  


Dat is jammer. Deze nieuwe box is niet te gebruiken met een Logitec Harmony afstandsbediening (ir). Een van de gebruikers kan niet met de ontvanger overweg.


Overstappen naar Solcon. Dan krijgt u hem wel.


Is het nog mogelijk om een Arris tv box te bestellen?

 

Je leest overal dat de policy van KPN is om mensen niet meer te laten “downgraden” van TV+ naar iTV, maar ik denk als je goede argumenten hebt waarom TV+ minder goed voor jou specifieke situatie werkt ze uiteindelijk best willen meewerken door alsnog een Arris box op te sturen. Ik vind dat KPN de laatste jaren getransformeerd is tot een sympathiek en bijzonder klantvroendelijk bedrijf (i.i.g. voor het gedeelte internet en TV, mobiel kan ik niet over oordelen).


Hallo @Henk Snijder, ik ben bang dat ik slecht nieuws heb. Als je gebruik maakt van TV+, is het normaal gezien niet mogelijk om dit type tv-ontvanger om te ruilen voor een ouder type zoals de Arris. Je kunt altijd proberen of de klantenservice coulant met de situatie om wil gaan. Beloven kan ik echter niks. 


@Jeroen van KPN Dank je voor je bericht. Ga ik dat maar proberen.


Reageer