Is KPN TV+ ook verkrijgbaar als maandabonnement (heb al kkpn internet) zodat ik een “probeerperiode” kan creëren.
Beste
Het TV+contract ga je dan aan voor 1 of 2 jaar en het tv-abonnement kun je na minimaal 1 maand gebruik weer afzeggen, maar dan heb je dus definitief geen tv meer via KPN, alléén nog internet en eventueel vaste telefoon.
Ik heb al het nieuwe internet van 42,50 voor minimaal 1 jaar. Zit nu bij Ziggo voor tv maar ben veel goedkoper uit als alles bij kpn zit. Maar kpn tv+ vertrouw ik nog niet geheel gezien de vele ellende in dit forum vandaar een proefperiode van b.v. een maand of twee (dan heb ik even dubbel tv: ziggo en kpn)
Zeg jij dus dat ondanks dat TV+ een jaarabo is dit toch per maand opgezegd kan worden?
Zeker.
Ik heb al het nieuwe internet van 42,50 voor minimaal 1 jaar. Zit nu bij Ziggo voor tv maar ben veel goedkoper uit als alles bij kpn zit. Maar kpn tv+ vertrouw ik nog niet geheel gezien de vele ellende in dit forum vandaar een proefperiode van b.v. een maand of twee (dan heb ik even dubbel tv: ziggo en kpn)
Zeg jij dus dat ondanks dat TV+ een jaarabo is dit toch per maand opgezegd kan worden?
Je kunt het aanvullende TV-abonnement zelfs per direct opzeggen.
Op het moment dat je dit instelt via Mijn KPN, heb je vrijwel direct geen TV-signaal meer. Er is geen opzegtermijn van één maand.
De abonnementsperiode die je nu hebt afgesloten van één jaar geldt alleen voor het internetgedeelte van 42,50. Alles daarnaast is extra en niet verplicht.
Zeker.
Beste
Als je het TV+pakket hebt sinds kort is dat een jaar- of 2-jaarsabo, dat kun je natuurlijk niet maandelijks opzeggen, maar pas na 1 of 2 jaar maandelijks opzeggen.
Het TV+-pakket is de opvolger van Hussel en omvat minimaal internet eventueel aangevuld met vaste telefonie en tv.
Het tv-pakket kun je aanvullend afnemen en maandelijks opzeggen, dus niet het TV+pakket.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.