Skip to main content
Hi,



Ik heb een telfort mobiele abonnement en thuis hebben wij KPN interactieve TV, internet en vast bellen. Ik heb mij aangemeld voor een KPN/Telfort compleet omdat ik dan dus een extra 'pluspakket' zal krijgen.



Mijn vraag nu: veranderd er iets in ons huidige pakket (dus de interactieve tv)?? Is dat nu weg en wordt het een 'Telfort Compleet' ? 😮



Ik hoop dat er niets is veranderd..
Goedemiddag @Youssra 94, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Goed dat je je inmiddels aangemeld hebt! Bij een mobiel abonnement van Telfort in combinatie met internet en tv van KPN krijg je inderdaad een zenderpakket gratis (Pluspakket of Fox Sports). Dat is op dit moment het enige voordeel met die twee producten. Er wijzigt dan verder niks aan je huidige basispakket, behalve dus dat je extra zenders erbij krijgt ;)



Dus je hoeft nergens voor bang te zijn, er komt alleen iets bij! Altijd leuk natuurlijk 😉
Goedemiddag @Youssra 94, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Goed dat je je inmiddels aangemeld hebt! Bij een mobiel abonnement van Telfort in combinatie met internet en tv van KPN krijg je inderdaad een zenderpakket gratis (Pluspakket of Fox Sports). Dat is op dit moment het enige voordeel met die twee producten. Er wijzigt dan verder niks aan je huidige basispakket, behalve dus dat je extra zenders erbij krijgt ;)



Dus je hoeft nergens voor bang te zijn, er komt alleen iets bij! Altijd leuk natuurlijk ;)




Ohh wat leuk!! Goed om te horen @Susan_ Dankjewel voor je reactie
Geen probleem, graag gedaan! 🙂

Reageer