Skip to main content
Beantwoord

iTV app op de LG tv werkt niet naar behoren, loopt regelmatig vast

• November 11, 2025
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds een paar maanden terug bij KPN na een aantal jaren Ziggo. Enorm veel spijt van onze keuze. De TV app is waanzinnig slecht. Een van de vele problemen is dat terugkijken totaal niet werkt. Programma’s lopen altijd vast en dan moet de app opnieuw opstarten, je moet het programma opnieuw zoeken en dan moet je het programma helemaal opnieuw kijken (dus vanaf het begin, zonder mogelijkheid om verder te kijken waar je was gebleven). Televisie is een LG, gloednieuw en volledig up to date. Hoop dat Kpn snel de zaken op orde heeft, want dit was aantal jaar geleden allemaal een stuk beter geregeld.

Beste antwoord door Remco van KPN

Hallo ​@Ramon98 wat jammer dat de app op dit moment niet aan de verwachtingen voldoet. Ik snap dat je daar van baalt en dit staat zeker op de radar. Je zou nog eens kunnen proberen om de app opnieuw te installeren. Het betreft dus een relatief nieuwe tv? Welk type is dit en welke versie van Web OS draait hierop?

Als het programma vastloopt doet de app dan helemaal niets meer en ontvang je dan een foutcode?

Wellicht heeft ​@TV Apps Team nog een idee?

2 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Hallo ​@Ramon98 wat jammer dat de app op dit moment niet aan de verwachtingen voldoet. Ik snap dat je daar van baalt en dit staat zeker op de radar. Je zou nog eens kunnen proberen om de app opnieuw te installeren. Het betreft dus een relatief nieuwe tv? Welk type is dit en welke versie van Web OS draait hierop?

Als het programma vastloopt doet de app dan helemaal niets meer en ontvang je dan een foutcode?

Wellicht heeft ​@TV Apps Team nog een idee?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 27, 2025

Ik heb de app al regelmatig opnieuw geinstalleerd. Het probleem is simpelweg dat het een hele slechte app is, zie ook de enorme hoeveelheid aan kritiek op dit forum. Het is gewoon een heel slecht product en ik merk nog weinig verbetering. Het is alsof je een auto koopt waar de wielen er elke dag vanaf rollen… Ik kan ze elke dag wel terugzetten, maar dat lost het probleem niet op.