Skip to main content

Als ik TV wil kijken op mijn tablet, dan moet ik inloggen in de app. Als ik gegevens ingevuld heb en op inloggen klik, geeft de app aan dat er geen WIFI is. Terwijl die er wel is, want ik kan wel NETFLIX kijken.

 

En beneden op de PC (bedraad internet) werkt alles zoals het hoort.

En als ik werk met 5G werkt ook alles zoals het hoort


Dat is wel bijzonder, @Hall1! Heb je al geprobeerd om de app opnieuw te installeren? Vergeet ook niet om jouw tablet even opnieuw op te starten. Hopelijk lost dit jouw probleem op!


Na telefonisch contact gisteren hebben we het opgelost. Ik had nog een modem boven staan om de WIFI te verbeteren. Nu blijkt dat dat modem de veroorzaker was van alle problemen.

Modem verwijderen en alles deed het weer. Geen idee waarom zulke a-typische problemen veroorzaakt worden door een modem dat er al een hele tijd heeft staan werken…..

 


Dat iets eerder altijd gewerkt heeft, is geen garantie dat dit in de toekomst ook zo blijft. Er kan iets in de software veranderd zijn, of alleen de instellingen al, waardoor het problemen geeft. Het belangrijkste is dat je nu de oorzaak weet en weer televisie kunt kijken op jouw tablet. :)