Skip to main content

Splinternieuwe Samsung tv met KPN app. Hoera! Of toch niet…Bij terugkijken blijft het groene rondje door het beeld draaien. Frustrerend! Tv al rechtstreeks aan router gekoppeld met kabel maar hij blijft casten. Verder zijn beeld en geluid soms niet synchroon bij live tv kijken. Toch maar weer kastje ertussen zetten? Dan toch weer al die kabelherrie…jammer!

Hi Esther, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Ik lees hier dat je het via de KPN app op de probeert te doe, later zie ik echter ook de term casten. Dit zijn 2 verschillende dingen. Voor de duidelijkheid, speel je het af via de de Smart tv app op je televisie? Of cast je het vanaf de app op je telefoon/tablet naar de televisie door het icoontje van casten te gebruiken? 

Ik hoor graag van je. 


Hier hetzelfde probleem bij terugkijken van een programma via de KPN app op nieuwe Samsung TV.
Het programma wordt netjes vanaf het begin gestart maar de groene draaiende laad indicator blijft in beeld.
 


Hier hetzelfde probleem bij terugkijken van een programma via de KPN app op nieuwe Samsung TV.
Het programma wordt netjes vanaf het begin gestart maar de groene draaiende laad indicator blijft in beeld.
 

Ik heb een eigen topic voor je aangemaakt en daarin gereageerd, anders lopen dingen door elkaar heen. Ik hoor daar graag van je. 


Beste Alex,

Het betreft inderdaad het terugkijken op de app, de term casten was onwetendheid. Ik heb het probleem opgelost door weer via het kastje te kijken maar dat is wel een noodoplossing natuurlijk. Uiteindelijk zou die app gewoon goed moeten werken, ik vond de tv gids echter ook heel onhandig en niet zo overzichtelijk als via het kastje. Begreep ook dat die app nog niet is uitontwikkeld?


Het blijft altijd een werk in uitvoering. Maar terugkijken hoort wel te werken. 

Zou jij ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook voor jou laten nakijken. Zou je ook willen invullen welke appversie jij draait? Dit is te vinden rechtsonder in het beeld op de Instellingen pagina binnen de smart-tv app. 

Als laatste wil ik ook graag weten wat voor televisie je precies hebt, merk en modelnummer.