Skip to main content
Beantwoord

iTV online in Spanje werkt niet goed

• September 26, 2022
  • 29 reacties
  • 415 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Robert Toeter Dankjewel! Nog een paar aanvullende vragen: Van welke lokale Spaanse provider maak je gebruik? Welke snelheid haal je als je een speedtest doet? En als je een andere Spaanse provider kiest, hoe gaat het dan?

Het heeft namelijk vaak te maken met de kwaliteit (en snelheid) van het netwerk daar op locatie. Het kan veel helpen om een ander netwerk te kiezen.

wjb
Wijsgeer
  • September 21, 2024

Het heeft namelijk vaak te maken met de kwaliteit (en snelheid) van het netwerk daar op locatie.

Het standaard antwoord ...nee, het ligt niet aan ons, de oorzaak ligt zeer waarschijnlijk bij de lokale provider. KPN zou mijns inziens eerst eens bij zichzelf te rade moeten gaan immers er zijn vele vele voorbeelden waarbij NLziet, Ziggo GO en Netflix op zo'n locatie wel vlekkeloos werken.

Ik ben van mening dat niet de snelheid van de lokale provider hier de bottleneck is maar de snelheid en latency van het hele pad naar het TV platform van KPN hier in Nederland.

• Auteur
  • Topper
  • September 21, 2024

Beste Alexandra……

Ik zie tijdens de internet speedtest die op jullie website staat dat ik 65.8 downloadsnelheid heb en 59.6 upload via de provider Movistar 195.76.217.139 ruim voldoende dus wat de snelheid bij mij thuis eveneaart……

ik kan dus niet van provider wisselen omdat mijn router via dat abonnement van de camping loopt. Mn ipad heeft ook geen sim kaart , ben dus afhankelijk van de router en dat lukt met Netflix/Disney/Ziggo/Videoland allemaal wel……

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Robert Toeter Dank voor alle extra info! Ik heb navraag gedaan en heb wederom een ticket voor je aangemaakt. Zo uitgebreid mogelijk vermeld wat er speelt en met verwijzing naar de vorige meldingen. Met gekruiste vingers hoop ik dan toch op een voorspoedige afhandeling.