Skip to main content

Normaliter erg tevreden over de producten van KPN maar dit is echt zo niet KPN

 

Even voor de beeldvorming. Sta op camping in Spanje. En heb een router in de voortent.

Twee keer de helpdesk gebeld( 20 min wachttijd) 1e keer weer in de wacht gezet waarna de verbinding werd verbroken( de dame leek al niet te snappen wat mn probleem was.)

De 2e keer werd de verbinding haperig en viel weg( komt door 3G) als je dan als helpdeskmedewerker al mijn gegevens hebt bel je me toch terug….( dat heet meedenken en service verlenen, zeker als je weet dat mensen 20 minuten in de wacht hebben gehangen)

Maar weer naar topic…… nog steeds geen TV via KPN……

Wel Netflix/Videoland/Disney/Prime enz enz

En gelukkig een vader met Ziggo Go abbonement……

KPN ga je zaakjes eens op orde maken op ITV gebied. Betaal ervoor en ontvang niks nada nakkes…..

 

En wellicht kunnen de helpdeskmedewerkers eens terug bellen als de verbinding uitvalt…

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Robert Toeter Dankjewel! Nog een paar aanvullende vragen: Van welke lokale Spaanse provider maak je gebruik? Welke snelheid haal je als je een speedtest doet? En als je een andere Spaanse provider kiest, hoe gaat het dan?

Het heeft namelijk vaak te maken met de kwaliteit (en snelheid) van het netwerk daar op locatie. Het kan veel helpen om een ander netwerk te kiezen.


Het heeft namelijk vaak te maken met de kwaliteit (en snelheid) van het netwerk daar op locatie.

Het standaard antwoord ...nee, het ligt niet aan ons, de oorzaak ligt zeer waarschijnlijk bij de lokale provider. KPN zou mijns inziens eerst eens bij zichzelf te rade moeten gaan immers er zijn vele vele voorbeelden waarbij NLziet, Ziggo GO en Netflix op zo'n locatie wel vlekkeloos werken.

Ik ben van mening dat niet de snelheid van de lokale provider hier de bottleneck is maar de snelheid en latency van het hele pad naar het TV platform van KPN hier in Nederland.


Beste Alexandra……

Ik zie tijdens de internet speedtest die op jullie website staat dat ik 65.8 downloadsnelheid heb en 59.6 upload via de provider Movistar 195.76.217.139 ruim voldoende dus wat de snelheid bij mij thuis eveneaart……

ik kan dus niet van provider wisselen omdat mijn router via dat abonnement van de camping loopt. Mn ipad heeft ook geen sim kaart , ben dus afhankelijk van de router en dat lukt met Netflix/Disney/Ziggo/Videoland allemaal wel……


@Robert Toeter Dank voor alle extra info! Ik heb navraag gedaan en heb wederom een ticket voor je aangemaakt. Zo uitgebreid mogelijk vermeld wat er speelt en met verwijzing naar de vorige meldingen. Met gekruiste vingers hoop ik dan toch op een voorspoedige afhandeling. 


Reageer