Skip to main content

Ik heb sinds kort glasvezel en ITV van KPN. Ik heb alleen het volgende vreemde probleem:

Bij het opstarten speelt geselecteerde zender speelt hij 3 sec af en staat daarna stil. Het vreemde is als je dan pauzeert en dan weer op play druk, er geen probleem is. En ook als je het programma terug kijkt vanaf het begin is er geen hapering te zien helemaal prima.
Alleen bij live gaat het bij elke zender na 3 sec niet goed en staat het beeld dus voor altijd stil.

 

Dat is inderdaad vreemd MrBlonde. Heb je de ontvanger al eens een herstart gegeven? Kun je anders toelichten om welk type ontvanger dit gaat en kunnen aangeven hoe deze is verbonden met het modem van KPN? 


@MrBlonde 

Hoe kijk je tv?

Via de KPN iTV app of via de KPN tv decoder?

 

Indien via de KPN tv decoder, welke heb je?

En hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box 12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.


@joop2011 , dank voor je bericht. Ik heb het inmiddels opgelost.

Maar voor anderen die dit probleem ook hebben zal ik even uitleggen hoe het bij mij zat en zit.

Ik heb een KPN tv decoder DIW7022. Ik gebruik geen modem van KPN maar een Ubiquiti USG.
Ik had mijn normale internet verkeer nog niet gescheiden van het ITV verkeer. Ik heb het ITV verkeer op een andere VLAN gezet en daarna was het probleem opgelost en kan ik nu zelfs zonder LAN verbinding perfect en zonder vertraging TV kijken (over wifi dus).


@MrBlonde Fijn dat je dan een oplossing hebt gevonden en dat je deze nog even deelt!


Reageer