Skip to main content

Ik ben een nieuwe klant bij KPN TV.

Ik mis bij de series die op de verschillende netten uitgezonden worden informatie over het jaar waarin die serie uitgebracht is. Op sommige netten zoals Discovery worden er meerdere seizoenen tegelijk uitgezonden.

Kan die info aan de gids toegevoegd worden?

B.v.d.

Hallo @Buskey ,

Die informatie staat er wel, maar je moet iets verder kijken. 

Als voorbeeld neem ik in de KPN TV-app van mijn telefoon (iPhone) de serie Barnwood Builders. Als je op de drie puntjes (meer informatie) klikt, dan staat er bijvoorbeeld: "Seizoen 4, Aflevering 8".

In andere versies van de KPN TV-app kun je de aanvullende informatie wellicht via een andere manier opvragen. 

Los daarvan is KPN voor informatie in de gids afhankelijk van de aanlevering door de zenders. Het is niet zo dat KPN iemand in dienst heeft die al die informatie in de gids aan het typen is. 


Edit : antwoord aangevuld na feedback van wjb.

Edit twee: Android telefoons krijgen binnenkort nog een update met deze verbetering. 

 


Als voorbeeld neem ik de serie Barnwood Builders. Als je op de drie puntjes (meer informatie) klikt, dan staat er bijvoorbeeld: "Seizoen 4, Aflevering8".

Heb jij het wellicht over de "oude" KPN TV app voor telefoon of tablet?

Gaat de vraag ook over de KPN TV app of zou @Buskey deze informatie op de TV+ Box missen?

Overigens staat sinds kort ook daar het seizoensnummer en afleveringsnummer op het informatiescherm.


Ik heb het over de gids in mijn KPN TV app op mijn telefoon (iPhone). Maar ik ga er vanuit dat de informatie dan ook aanwezig is in andere versies van de KPN TV-gids.

En dat bevestig jij nu ook.   


Ik heb het over de gids in mijn KPN TV app op mijn telefoon. (iPhone) Maar ik ga er vanuit dat de informatie dan ook aanwezig is in andere versies van de KPN TV-gids.

En dat bevestig jij nu ook.   

Alleen heb je niet overal die drie puntjes voor "meer informatie". Vandaar mijn opmerking. Tot voor kort miste het seizoensnummer en het afleveringsnummer op de TV+ Box.


Duidelijk, ik heb in mijn antwoord het er nog even bij vermeld. 


Dank voor jullie reactie.

Op mijn tv is de jaargang en aflevering nummer inderdaad te zien.

Op mijn tablet en gsm echter niet, ook niet bij de drie puntjes bij de overige informatie. Het lijkt wel of de info door KPN bewust beperkt wordt, want de omschrijving is verder gelijk als op de tv.


Op mijn tablet en gsm echter niet, ook niet bij de drie puntjes bij de overige informatie. Het lijkt wel of de info door KPN bewust beperkt wordt, want de omschrijving is verder gelijk als op de tv.

Vreemd want zowel in de Android TV app, de Android TV+ app als ook op tv.kpn.com zijn seizoen en aflevering te zien.

TV+ app:

 

TV app:

 

tv.kpn.com:

 


@Buskey 

Mogelijk even jouw app updaten? 
 
En kijk dan eens bij Discovery bij de serie Barnwood Builders. 


 


Vreemd hè, dat mijn tv+ app deze info niet geeft. Maar via internet zie ik het nu wel.

Bedankt voor hetmeedenken.


Welke versie van de TV+ app heb je?

Op wat voor een apparaat heb je de TV+ app staan?

 

Edit: Het seizoen en de aflevering zijn toegevoegd in versie 08.41.00 alleen is die nog in bèta test. Het zal waarschijnlijk niet lang duren totdat die voor iedereen beschikbaar komt.


Ik heb versie 8.40.02 op m'n Samsung A53 gsm en Galaxy S7+ staan. Dat zal dus het probleem zijn.


Vreemd, kennelijk is de TV App voor de iPhone al eerder aangepast. Maar goed, voor jouw telefoon zit die verbetering er ook aan te komen. 


Na de komende update van de TV+ app zullen, zoals je uit mijn vorige bericht kunt opmaken, het seizoen en de aflevering zichtbaar zijn.