Skip to main content

Genoeg klachten van vorig jaar al gelezen!
Maar een jaar verder en KPN heeft niets geleerd.

Nog steeds geen kaarten ontvangen wel betaald 4 euro per stuk 2 wk geleden.

totaal geen reactie via email van KPN en Seaters.

Seaters ook telefonisch niet te bereiken.

Niemand die het weet.

Fijne actie kpn, iemand blij maken met een dooie mus.🥴

Dat is natuurlijk bijzonder onpraktisch. Heb je de map met ongewenste e-mail nog gecontroleerd soms komt die daar onterecht op binnen. Om welke wedstrijd gaat het exact en zou je ook jouw profiel verder kunnen aanvullen?

Uiteraard spam map bekeken.

Feij-AZ 2 nov. as.

Hoi @Boos123456789 Komt regelmatig voor, dus vandaar even de controle vraag. Vul dan even het profiel in. Ik kan niet beloven dat ik het in orde kan maken omdat dit niet via ons direct loopt maar ik zal dan intern aan de bel trekken.

Dank! Net de kaarten ontvangen, helaas met de verkeerde aanvangstijd van 17.30 i.p.v. 

21.00 uur. 🫣

Vreemd is de wedstrijd verplaatst dan? Ik ben niet echt op de hoogte wat betreft het Eredivisieschema. Wel stoelnummer e.d toegewezen gekregen? 

Dank! Net de kaarten ontvangen, helaas met de verkeerde aanvangstijd van 17.30 i.p.v. 

21.00 uur. 🫣

De aanvangstijd is niet hetzelfde als de start van de wedstrijd. 

En al zou het zo zijn, maar sinds wanneer begint een Eredivisiewedstrijd om 17:30 uur? Foutje, bedankt 😎

Maar er zat dus wel een pdf of iets dergelijks bij die je kan uitprinten als kaartje @Boos123456789? Dan moet het goedkomen toch?

En al zou het zo zijn, maar sinds wanneer begint een Eredivisiewedstrijd om 17:30 uur? Foutje, bedankt 😎

Sorry staat 16.30 uur op kaartje.

Ik ga ervan uit dat het goed komt maar ik heb zelf niet de optie om dit te controleren. Veel plezier met de wedstrijd!

Reageer