Skip to main content

Kadootje van kpn oktober 2024

Ik krijg dat gewoon niet te zien, snap er niets van.

Is het mogelijk dit op een filmpje exact te zien hoe dit te doen.

André

Code's voor de gratis film waren al allemaal vergeven binnen 2 minuten…..  😑

Goedenavond @simplesimon!

Helaas heb ik geen video-uitleg voor dit kadootje in de MijnKPN-app. Volg deze stappen om je Pathé-voucher te krijgen:

1. Controleer of je de MijnKPN-app hebt geïnstalleerd op je mobiele telefoon of tablet. Heb je die nog niet? Installeer de app eerst.

2. Ga vervolgens naar deze website. Klik daar op 'Vraag hier je code aan'. Dit opent direct de MijnKPN-app. Let op: dit werkt alleen als de app al op je apparaat staat.

3. Je wordt nu direct naar je kadootje geleid in de app en ziet jouw vouchercode.

Lukt het niet? Vul dan je klantnummer en/of postcode in bij je community-profiel, dan vraag ik de code graag voor je aan.

Ik hoor graag of het gelukt is of dat ik je verder mag helpen!

Beste Shyrin

Dit is toch niet te vinden als je dit niet weet, je verwacht dat je op je tv want daar wordt het kadootje aangeboden, je met een paar klikken bij het juiste aankomt.

Ik heb zelfs een film gehuurd omdat ik netjes volgde wat er geschreven stond, daar aankwam en stapels films zag dus ik heb op een film gedrukt en zag nergens een link of tip dat ik iets moest invullen van een code oid dus gekeken maar dat blijkt dus gewoon van mijn rekening af te gaan begrijp ik nu.

Nee, dit is echt slecht geregeld hoor!

Bedankt voor jouw reactie. Ik lees en begrijp dat er een verschil is in hoe wij de actie voor ogen hadden en wat jij verwachtte ☹️

Voor de huidige actie heb je een voucher nodig en deze kan aangevraagd worden via MijnKPN. De actie hebben we onder de aandacht gebracht via een bericht op de tv-ontvanger, per e-mail, SMS en via de MijnKPN app.

We verwijzen in de mail, SMS en in het bericht op de tv-ontvanger naar app om de voucher aan te vragen maar ook naar de eerder genoemde speciale pagina op onze website. 
Hier staan de voorwaarden en uitleg hoe de voucher ingewisseld kan worden.  

Ik heb zelfs een film gehuurd omdat ik netjes volgde wat er geschreven stond,

Zijn dat deze stappen?

Als je een film huurt via onze tv-ontvanger , heb je 3 opties:

1. Huur voor € (hier staat het bedrag van de film)
  2. Trailer
  3. Huur met voucher

Kies je voor 1. “Huur voor €…” dan opent er een scherm om de pincode van jouw tv abonnement in te voeren. 
Daar staat het volgende vermeldt: 

Door het invoeren van je pincode wordt de bestelling definitief en kan je film direct kijken. Je hebt geen recht op bedenktijd. Het bedrag wordt verrekend met je maandelijkse factuur.” 

Met het invoeren van de pincode, wordt inderdaad het aankoopbedrag van de film opgeteld bij de eerstvolgende factuur. Niet wat jij verwacht had en niet wat wij voor ogen hadden.

Welke film heb je nu precies gehuurd? En nogmaals mijn vriendelijke verzoek om jouw gegevens, zodat ik je verder kan helpen? 

Reageer