Skip to main content
Beantwoord

Kan alleen de TV aan en uit zetten met de afstandsbediening

• February 9, 2025
  • 10 reacties
  • 188 keer bekeken

Nieuwe afstandsbediening gekoppeld aan Samsung tv alleen gaat de tv aan en uit en verder helemaal Niks als ik ergens op druk gaat het blauwe lampje brandenĀ 

iemand nog tipsĀ 

Beste antwoord door PeterG

Die gekte kan ik me voorstellen. Zelf kanĀ ik de box gelukkig ook nog bedienen met de afstandsbediening van de Samsung televisie via HDMI CEC.Ā 

En via de Google Home app op m'n telefoon.Ā 

Was heel fijn toen ik de afstandsbediening een keertje bijna 48 uur kwijt was. Bleek naast de bank te liggen met zwarte kant boven op zwarte vloerbedekking.Ā 

Laat je nog even weten wat er uitgerold is met de monteur. Altijd handig bij vergelijkbaar probleem op de community in de toekomst.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 9, 2025

Gaat het groene lampje op de afstandsbediening wel branden als je de knop rechtsboven indrukt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 10, 2025

Ja die brandt heel even maar de blauwe continuĀ 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 10, 2025

Als de blauwe blijft branden is de afstandsbediening nog niet gekoppeld met de ontvanger. Hij is dan aan het zoeken. En de ontvanger reageert niet.Ā 

Neem dit eens door.

Ā 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 10, 2025

Beste Peter,

het enige wat nu wel lukt is dat we het volume op harder en zachter krijgen we hebben wel beeld maar kunnen de tv niet op een zender zetten dan doet die niks en gaat het blauwe lampje weer brandenšŸ™‰

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 10, 2025

Maar heb je de Bluetooth koppeling met de DIW7022 óók gedaan? Lijkt erop van niet. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 10, 2025

Jazeker heb ik dat gedaan maar het lijkt er meer op dat de tv ontvanger niet helemaal goed werkt. Morgen komt er een monteur van de kpn wordt hier gek van. Bedankt voor je hulp.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Die gekte kan ik me voorstellen. Zelf kanĀ ik de box gelukkig ook nog bedienen met de afstandsbediening van de Samsung televisie via HDMI CEC.Ā 

En via de Google Home app op m'n telefoon.Ā 

Was heel fijn toen ik de afstandsbediening een keertje bijna 48 uur kwijt was. Bleek naast de bank te liggen met zwarte kant boven op zwarte vloerbedekking.Ā 

Laat je nog even weten wat er uitgerold is met de monteur. Altijd handig bij vergelijkbaar probleem op de community in de toekomst.Ā 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 12, 2025

Jazeker heb ik dat gedaan maar het lijkt er meer op dat de tv ontvanger niet helemaal goed werkt. Morgen komt er een monteur van de kpn wordt hier gek van. Bedankt voor je hulp.

Hoi ​@HeijboerĀ . Is het probleem ondertussen verholpen? Of moet de monteur nog komen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 21, 2025

Nou je gelooft het niet maar de tweede monteur is ook niet komen opdagen dus jij begrijpt wel hoe ik op dit moment over kpn denk😔

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 25, 2025

Nou je gelooft het niet maar de tweede monteur is ook niet komen opdagen dus jij begrijpt wel hoe ik op dit moment over kpn denk😔

Oei.Ā  Dat is knap waardeloos. Waar gaat het mis?Ā  Was de monteur ziek? Is er een nieuwe afspraak gemaakt?Ā 

Je kunt écht het beste een terugbel afspraak plannen en om meer duidelijkheid vragen: 

Contact en klantenservice | KPNĀ (zie onderaan de pagina)