Skip to main content
Vraag

Kan de app standaard het volgende seizoen van een serie opnemen?

• August 29, 2025
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zou het heel fijn vinden dat de app standaard het volgende seizoen van bv een serie opneemt. Als je nu niet oplet mis je de eerste afleveringen van een tv programma. Dit kan je dan zelf annuleren natuurlijk

Ook zou het fijn zijn als de oudere seizoenen uit het opnemen gehaald worden. Nu neem je, als er een herhaling komt op de zelfde zender deze ook op

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 1, 2025

Bedankt voor je feedback ​@Secret_Apache ik zet dit even door. In mijn ervaring is dit vaak niet mogelijk omdat bepaalde codes die gebruikt worden voor deze seriematige opnames wisselen per seizoen. Dus ik weet niet of dit op korte termijn haalbaar zal zijn. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@Secret_Apache Goed nieuws! De KPN TV+ launcher is bijgewerkt. In deze update hebben we vooral opnemen en zoeken verbeterd. Je kunt nu in één keer alle seizoenen van een serie opnemen. Zo hoef je niet steeds bij een nieuw seizoen opnieuw de opname aan te zetten. Meer hierover lees je in het topic hieronder.

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.201.2

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 10, 2025

Ik ben heel blij met de update, ook vind ik het heel mooi dat de seizoenen bij elkaar gevoegd worden.

Wat nog een goede aanvulling hier bij zou zijn is dat, als je het programma aantikt je dan op het oudste seizoen eerst terecht komt. Ipv op het nieuwe eerst. En als hij dan ook nog meteen op de aflevering gaat staan waar je gebleven bent zou dit helemaal lekker zijn.

Als ik dan kijk naar de volgorde van de afleveringen dan staan ze nu op aflopende, maar waarom is er niet gekozen voor oplopend. Zo kan je snel zien wat je gezien hebt en waar je dus gebleven bent. Of als je een snelle opschonen bent dat je meteen met de eerste kan beginnen ipv dat je eerst naar beneden moet scrollen. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 10, 2025

​@Secret_Apache 

De update 1.201.2 is voor de Sagemcom DIW 7022 (KPN tv+ box) en de soundbox.

Dus niet voor de KPN tv+ app.

Opnames staan in de cloud, dus als je op de app of KPN tv ontvanger instelt, kan je het ook zien op andere apparaten (app’s etc.)

Maar of je het per seizoen ook via de KPN app kunt zien, weet ik niet zeker.

Ik begrijp uit uw bericht dat u kijkt via de KPN tv app.

Klopt dat?

Ik zie (als ik op uw avatar klikt) dat u de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 10, 2025

Dit klopt dat ik hier op antwoord,want zo werdt er ook op mij geantwoord. Zie het bericht boven mijn bericht. Vandaar dat ik op de box antwoord en niet op de app