Skip to main content

Kan ik met de Arcadyan HMB2260 4K ontvangen?

Helaas @Decock  Dat zal niet gaan
Ook al kon hij dat dan ontving je het nog niet
Je dient een 4K abonnement a 2,50 extra p/mnd te bestellen en dan krijg je een 4K modem en kun je 3 zenders in perfecte kwaliteit bekijken inclusief ESPN UHD (HD+)


Bedankt voor de uitleg. Was er al bang voor. Ik heb nog een goedkoop oud Telfort abonnement. Als ik over zou gaan naar een 4K abonnement worden de huidige tarieven met ca € 20 opgeschroefd. Dus dat is een dingetje. Vind het niet fair ook.


Je kunt ook eens bellen @Decock  0800 0402
Wie weet kunnen ze nog wat voor je betekenen.


Bedankt voor de uitleg. Was er al bang voor. Ik heb nog een goedkoop oud Telfort abonnement. Als ik over zou gaan naar een 4K abonnement worden de huidige tarieven met ca € 20 opgeschroefd. Dus dat is een dingetje. Vind het niet fair ook.

 

Of je stapt over op KPN tv+

Dan krijg je de nieuwste KPN tv decoder Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) (deze heeft nog wel een paar updates nodig).

Meestal ben je dan hetzelfde of iets minder kwijt.

Internet wordt dan (indien mogelijk op uw adres) 100 Mb/s

Dit kan via MIJNKPN of gratis via 0800-0402


Ga dat eens uitpluizen. V10 Experia box en LG oled heb ik al. Bedankt.


@Decock heb je wel goed gelezen dat er maar weinig zenders in 4k uitzenden? Eigenlijk voegt het 4k abonnement nauwelijks iets toe.


Bedankt voor de uitleg. Was er al bang voor. Ik heb nog een goedkoop oud Telfort abonnement. Als ik over zou gaan naar een 4K abonnement worden de huidige tarieven met ca € 20 opgeschroefd. Dus dat is een dingetje. Vind het niet fair ook.

Niks veranderen houd dit abonnement zolang het kan.

 

@Decock Wat zou u in de hogere resolutie willen zien? Heeft u een  televisie die met 4K overweg kan? Mogelijk is het voordeliger een 4K geschikte mediaspeler aan te schaffen.


Veranderen? Voor maar 2 zenders in 4k? LoveNature en INplus.

De apps in 4k (Netflix, HBO, Disney+) heb je zeker al via die mooie LG OLED. 

Dus wat schiet je ermee op.

Verder. Ben je aangesloten op koper dan is HD (KPN ontvanger) 8 Mb/s. Dat is prima.


Goedemorgen vrienden. Is me wel duidelijk. Voorlopig op m’n handen blijven zitten en misschien wachten op betere tijden . Bedankt voor jullie duidelijke uiteenzettingen.

groetjes Aat.