Skip to main content
Beantwoord

Kan de foutcode 'can't access property "metadata", g is undefined' niet anders afgevangen kan worden?

• November 25, 2025
  • 8 reacties
  • 82 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi all,

In het start menu van tv.kpn.com staat als 1e menu; Start

Daaronder het kopje; Films op TV 

Via ‘Bekijk alles’ krijg je alle films te zien die er op dat moment op zijn. ERG handig.

Echter… Staan hier (helaas) geen IMDB vermeldingen en worden alle films getoond. Nadeel van dat laatste is het volgende

Je ziet daar dus ALLE films, inclusief welke er aangeboden worden vanuit koop-pakketten. Heb je dat even niet in de gaten, dan krijg je bovenstaande melding.

Ik heb wel eens vaker gevraagde en aangegeven dat qua gebruikers autorisatie er absoluut geen rekening wordt gehouden met waar met toegang toe zou moeten hebben. In dit geval heb ik geen Film1 en kan ik deze dus sowieso niet bekijken.

Vraag;

1. Is deze indeling zo verschrikkelijk moeilijk om te maken (de genoemde autorisatie en zichtbaarheid/aanklikbaarheid van zaken zit door heel de tv.kpn.com verweven)?
  2. Wil men deze niet aanpassen omdat je dan meer ziet als reclame en wellicht een pakket gaat kopen?
  3. Of is er een andere redenen dat er al jaren (zeker 10 jaar) (voor de meeste mensen) abacadabra-codes worden getoond en men deze niet (wil) kan oplossen?

Zie graag de vragen per stuk beantwoord, waarvoor alvast dank.

Je vriendelijk groetend, Martin

Beste antwoord door Martin-66

Aha, ik vrees dat ik weer met een oude sessie op mijn browser zat te kijken. Na enige tijd houd ie je instellingen niet (meer) vast en zie je alles. Dan kun je dus ook alles aanklikken.

Was al lang niet meer gebeurd en dus niet meer over nagedacht. Dat was em idd. Net getest ook.

Dank voor je reactie Arjan.
Kan slotje op. 

8 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 25, 2025

Je ziet daar dus ALLE films, inclusief welke er aangeboden worden vanuit koop-pakketten. Heb je dat even niet in de gaten, dan krijg je bovenstaande melding.

Raar. Als ik ingelogd ben, dan zie ik op tv.kpn.com/films/bladeren/films-op-tv* alleen films die bij het standaardpakket horen. En als ik toch een link van een film uit een ander pakket weet, dan krijg ik keurig een uitleg:

Om dit programma te kijken, heb je het Hindi pakket nodig. Een zenderpakket is maandelijks opzegbaar.

Gids op tv.kpn.com: alle films indien niet ingelogd

Gids op tv.kpn.com: alleen films uit standaardpakket indien wel ingelogd

Gids op tv.kpn.com: geen foutmelding bij klikken detail indien niet ingelogd

Gids op tv.kpn.com: uitleg over aanzetten pakket indien wel ingelogd

De abonnee waarmee ik dan test heeft geen enkele extra’s afgenomen (behalve het gratis opnemen pakket bij twee ontvangers). Heb jij misschien wel een of meer extra pakketten? (En krijg je dan misschien, onterecht, alle mogelijke extra’s te zien?)

Op de TV+ Box kun je instellen dat je geen dingen buiten je pakket wilt zien. Ik kan die instelling niet vinden op tv.kpn.com/instellingen.

*) Die link komt in beeld na kiezen “Bekijk alles” op de startpagina of op tv.kpn.com/films, maar het lijkt ook dat die link niet rechtstreeks te gebruiken is? Ik zie alleen maar een spinner, en foutmeldingen in de browser JavaScript console als ik aanklik vanuit het forum

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • November 25, 2025

Aha, ik vrees dat ik weer met een oude sessie op mijn browser zat te kijken. Na enige tijd houd ie je instellingen niet (meer) vast en zie je alles. Dan kun je dus ook alles aanklikken.

Was al lang niet meer gebeurd en dus niet meer over nagedacht. Dat was em idd. Net getest ook.

Kan slotje op. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 25, 2025

Oei, ik hoop dat die foute caching niet gebeurt bij mensen die de website als app geïnstalleerd hebben.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 26, 2025

Hebben jullie daar een idee over ​@TV Apps Team  ?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 26, 2025

Onder water gebruikt die “app” dezelfde browser, dus ik zou dezelfde caching problemen verwachten als je ‘m open laat staan.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Kan slotje op. 

Hmm, dat is wel interessant. Fijn dat het euvel in elk geval boven water is! Ik neem je signaal voor de zekerheid mee, zodat het even gecheckt kan worden.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 26, 2025

Onder water gebruikt die “app” dezelfde browser, dus ik zou dezelfde caching problemen verwachten als je ‘m open laat staan.

Maar met service workers en weet ik veel wat, is er wel af te dwingen dat gebruikers nieuwe versies gaan gebruiken. Dat is bij mij veel klok en klepel, dus ik weet niet zo snel of dat bij KPN zo werkt. En we weten natuurlijk ook niet precies wat het probleem bij de topic starter was: een verouderde versie, of een verlopen login, of iets anders. (Op zich krijg je dus geen foutmeldingen als je helemaal niet bent ingelogd. Maar als je bestaande login verloopt, dan misschien een ander geval?) 🤷

Service workers in Application in developer tools in PWA van tv.kpn.com

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 29, 2025

Hoi ​@Arjan van B 

Zie (vorige) topic; 'Foutmelding 403-10146_64 error bij afspelen opname van een zender die niet in mijn pakket zit'
Daar wordt ( door TV Apps Team) aangegeven hoe en waar de fout vandaan komt.

Tegenwoordig gebruik ik, vóór ik ook maar iets ga doen op de app, standaard een F5. Dat voorkomt veel ergernissen qua foutmeldingen. Niet hoe het hoort maar tot e.e.a. gefixt is een prima oplossing.

Grtz, M.