Skip to main content
Beantwoord

Kan de KPN aansluiting in de meterkast aangepast worden?

• February 21, 2026
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

De orginele kpn aansluiting in de meterkast blijkt te zijn afgeknipt tot ongeveer 5 cm boven de grond. Het bestaat uit 1 holle buis en 10 blauwe koperdraden. Kan hier nog wat op worden aangesloten? Ik heb nl per 23 maart een kpn abonnement afgesloten 

Beste antwoord door Ik_Combineer

Tuurlijk, die kunnen we wel verlengen. Neem op 23 maart contact op met KPN en vraag om een installatie monteur. Dan komen we de kabel repareren.

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • February 21, 2026

Tuurlijk, die kunnen we wel verlengen. Neem op 23 maart contact op met KPN en vraag om een installatie monteur. Dan komen we de kabel repareren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2026

Bedankt voor de reactie

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@WillyAH, welkom op de community en leuk dat je ons hebt gevonden! 😊Fijn dat ​@Ik_Combineer  je vraag al heeft beantwoord. Goed om te weten dat de aansluiting gewoon verlengd kan worden en dat een monteur dit netjes voor je kan oplossen.

Je kunt hiervoor het beste een afspraak maken om een installatiemonteur in te plannen op 23 maart. Houd er wel rekening mee dat je aansluiting eerst actief moet zijn voordat er een afspraak ingepland kan worden. Eerder bellen heeft dus helaas nog geen zin.

Mocht je tegen die tijd nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten. We denken graag met je mee!