Skip to main content
Vraag

Kan de navigatie in de TV+ App aan het einde teruggaan naar het begin?

• October 30, 2025
  • 6 reacties
  • 50 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Een relatief klein ding, maar kan frustrerend zijn. Het zou een mooie verbetering zijn als de menu's in de tv app, als ze aan het EIND zijn met een click naar rechts of nog een click door naar onder, het menu weer aan het BEGIN start. Zoals de kanalen, keyboard, drop down etc. Nu moet je helemaal weer naar links of helemaal weer naar boven. Er is vast een naam voor deze functionaliteit? Rotatie/Carousel/endless loop? Success met implementatie

6 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Sander_1001! Welkom op de KPN Community! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback, waarderen we zeer. Dit is een bekende wens, ook van andere gebruikers. Ik koppel hem zeker terug aan de developers. 

Nogmaals bedankt en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kan doen!

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • October 31, 2025

Ik mag het hopen dat dit juist niet gerealiseerd gaat worden. Ik vind het juist erg handig dat de cursor stopt aan het eind van bijvoorbeeld de opnamelijst of van het menu in mijn tv+ box. Ik kan nu supersnel naar het instellingenmenu gaan door gewoon ‘pijltje rechts’ ingedrukt te houden. Idem dito als ik naar de oudste opname wil gaan.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

Als het is geïmplementeerd, dan hoef je maar 1x omhoog te klikken (of naar links) om aan het eind te komen.. Handiger dan tijdje een pijltje indrukken. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 31, 2025

En dat is ook hoe het op de “oude” tv ontvangers (nog steeds) werkt.  

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 2, 2025

Hoi ​@Katana321 . Dit topic gaat over de smart-tv app en niet de Launcher in de TV+ box.

Ik ben met je eens dat het in de TV+ Box prettig werkt. 

Maar ik ben het ook eens met de werking in de app. Heel lastig als je daarin naar rechts gaat naar opgeslagen de 'cursor' doorschiet naar favorieten en verder. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Katana321 Ik krijg net een terugkoppeling van mijn collega dat de feedback is teruggekoppeld.