Skip to main content
Beantwoord

Kan de oude tv ontvanger omgeruild worden voor voor TV+?

• February 16, 2025
  • 8 reacties
  • 294 keer bekeken

Bij mijn ouders wil ik de oude tv ontvanger laten vervangen voor een tv+ box. Deze is ook zo traag als het maar kan vooral bij apps! Maar goed, als ik dan een nieuw abonnement wil afsluiten incl. Internet en mobiel, valt ineens de gratis ESPN weg in de rekensom. Is dit iets wat ik later moet kiezen of hoe moet ik dit zien?

Ze hebben het in het huidige abonnement gratis maar kpn zet nu de volledige prijs erbij van ESPN, ik snap niet waarom?

Beste antwoord door PeterG

Als je overgaat naar het nieuwe abonnement met TV+ dan houd je korting op je mobiele abonnement, en verdubbeling van de data. 

Verder kom je dan in het nieuwe Combivoordeel. Met gratis pluspakket en ook keuze uit ESPN Compleet of Netflix Basic of iPassword. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 16, 2025

Beste ​@Kimsky als je contractvrij bent kun je je abonnement om laten zetten naar tv+, eerder niet.

• Auteur
  • Topper
  • February 16, 2025

Hoi Jan, ze zijn contract vrij. Maar mijn vraag is meer waarom ESPN er dan niet meer gratis tussen staat? Aangezien ze ook ook mobiel en internet hebben. 

• February 16, 2025

Hoi Jan, ze zijn contract vrij. Maar mijn vraag is meer waarom ESPN er dan niet meer gratis tussen staat? Aangezien ze ook ook mobiel en internet hebben. 

Bij de nieuwe abonnementsvorm zit ESPN er niet meer gratis bij. Ander abonnement, andere voorwaarden. Zo simpel is dat.

Zo is opnemen ook niet meer standaard gratis bij 2 tv ontvangers. En er zit geen KPN Veilig meer bij. Dat moet je apart erbij betalen als je dat wilt.

Maar bij het nieuwe level systeem is het mogelijk om wel weer gratis ESPN Compleet te krijgen. Daarvoor moeten er een mobiele abonnement van KPN zijn. En die is er begrijp ik?

Als je in level 2 zit is ook opnemen weer gratis. Zelfs bij 1 ontvanger. 

• Auteur
  • Topper
  • February 16, 2025

Hoezo 2 mobiele abonnementen, dit wordt ook niet weergegeven bij de levels in kpn zelf? Internet + mobiel is voldoende staat er. Ze hebben ook nog een ander pakket. Er staat op de site van kpn dat je internet + mobiel moet hebben voor levels, is dit nu ineens internet + 2 mobiele abonnementen? En level 1 daar kan je toch ook espn krijgen? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 16, 2025

Je kunt al gratis ESPN Compleet kiezen in Level 1. Dus minimaal internet + tv + één mobiel kpn abonnement.

Gratis ESPN Compleet zit niet meer in de abonnementen. Maar heb je dus al gauw met het nieuwe combivoordeel.

Je kunt ook kpn bellen, namens je ouders, en zeggen dat de ontvanger niet meer goed werkt. Je krijgt dan, binnen het oude abonnement, de Arris VIP5202. Dat is niet de TV+ maar wel veel beter en sneller dan wat ze nu hebben. En ook al een 4k ontvanger.

• Auteur
  • Topper
  • February 18, 2025

Vandaag even gebeld met kpn maar hij wist mij te vertellen dat alles kwam te vervallen! Dus zowel de dubbele data, als korting op mobiel en alles was of of of… ik krijg niet en korting op mobiel en dubbele data en een keuzevoordeel dat werkt niet zo!!!

Is er nu niemand daar die gewoon antwoord kan geven op de vraag als ik enkel van tv box wissel dus van interactieve tv na tv + en de rest hetzelfde blijft dus internet + mobiel, het pluspakket dan gratis krijg en eventueel nog een keuzevoordeel kan kiezen? Ik krijg van kpn allemaal verschillende antwoorden! Bij het wijzigen van tv geeft hij namelijk icm internet en mobiel geen kortingen weer bij het rekensommetje.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 19, 2025

Als je overgaat naar het nieuwe abonnement met TV+ dan houd je korting op je mobiele abonnement, en verdubbeling van de data. 

Verder kom je dan in het nieuwe Combivoordeel. Met gratis pluspakket en ook keuze uit ESPN Compleet of Netflix Basic of iPassword. 

• Auteur
  • Topper
  • February 19, 2025

Duidelijk, dank je.