Skip to main content

hallo mijn Smart tv is draadloos aangesloten op de KPN+ kastje maar is ook nog met kabel aangesloten.

Kan de netwerkkabel ook uit de Router.

@bert 49 Ja geen probleem zolang je met de SmartTV Wifi snelheid boven 10Mbs kan bereiken.


hallo mijn Smart tv is draadloos aangesloten op de KPN+ kastje...

Dat klopt niet. Er moet een HDMI kabel tussen de tv en de tv+ ontvanger zitten. Anders gaat het echt nooit werken.


Als je smart tv wifi ondersteunt kun je deze draadloos verbinden met de modem @bert 49 

Je TV+ kastje kun je alleen draadloos verbinden met een geschikt modem en/of  geschikte KPN-versterkers, zie onderstaand schema voor door KPN ondersteunde aansluitmethodes:

Door KPN ondersteunde aansluitmethoden.

 


bedankt voor de uitleg .


@N.N. Dat is aansluitschema voor TV+Ontvanger. Voor SmartTV maakt niet uit, omdat hij kan geen gebruik maken van multicast.

@Nick83 Ik vermoed dat hij KPN+kastje met KPN modem bedoeld


Zowel de TV+ontvanger als de smart-tv kunnen via wi-fi verbonden worden. Er kunnen zelfs tot 32 apparaten draadloos via wifi verbonden worden op de v10. Box12 tot 64.


Hoi Bert! Welkom op KPN Community. Zoals je ziet denkt de community graag met je mee en ik zie dat je goede tips hebt gekregen. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust! Is alles een beetje gelukt?


Reageer