Skip to main content
Beantwoord

Kan de TV+ Box direct naar het tv beeld gaan bij opstarten?

• February 23, 2026
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

Hoi,

even een vraag is het niet de mogenlijkheid om de startup van de KPN TV+ Box en Soundbox dus danig intestellen dat ie gelijk naar het beeld gaat ipv in de startup te blijven en te bevestigen.

En dan bedoel ik dus het  moment dat de tv aangezet wordt en je krijgt het startscherm van de tv-app dan blijft hij in het keuze gedeelte hangen daar moet hij eigenlijk door lopen naar de zender welke daar staat.

Denk dat veel mensen dit mooier en effectiever zullen vinden.

Dus wie weet is dit een mee nemenr voor de bedenkers.

Groet Henk wetterhahn

Beste antwoord door Koos Slingerland

@Henkwetterhahn 

Bij de  KPN TV+ onder instellingen/menu weergave/opstartscherm/  kun je kiezen uit de laatst bekeken zender !

groet Koos

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1

@Henkwetterhahn 

Bij de  KPN TV+ onder instellingen/menu weergave/opstartscherm/  kun je kiezen uit de laatst bekeken zender !

groet Koos

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2026

Dag Koos,

Veel gesnuffeld maar daar had ik dus nog niet gjeken en getest...dankjewel

Henk

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Henkwetterhahn, zo te zien heeft Koos je al op weg geholpen 🙂 Werkt het daarmee zoals je het in gedachten had?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 24, 2026

Hoi Jasper,

ja dat had ik totaal over het hoofd gezien die optie, dacht dat is er niet bij stond...foutje..

Henk

Jasper van KPN
Moderator

Dat kan gebeuren, geen probleem. En stel dat het een optie was die nog niet bestond zouden we het doorgeven aan de ontwikkelaars. Dan kunnen zij kijken of het toegevoegd kan worden, we waarderen dat soort ideeën altijd 🙂