Skip to main content
Beantwoord

Kan Disney+ niet openen en vermoed dat het probleem in de ontvanger zit

• December 11, 2025
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Ook ik kan op mijn TV via kanaak 206 Disney+ niet openen. Ik weet vrijwel zeker, dat het in de KPN TV ontvanger zit. Die is al historisch oud in mijn ogen. Ik kan mij niet herinneren, dat ik ooit een andere gehad heb. Het is de HMB 2260 (staat op de voorkant). Is deze niet toe aan vervanging? Ben vanaf het beging klant van KPN, geen idee hoe (heel) lang dat al is.

Beste antwoord door PeterG

Voor de Linux ontvangers (Arris, Arcadyan) is door Disney nooit de app gemaakt. Daardoor is de snelkoppeling 206 voor de app er ook niet.

En de HMB2260 is minimaal 14 jaar oud. Dat die het nog doet.…

Via MijnKPN kun je naar het nieuwste platform met de TV+ ontvanger. Dat kan ook in Alles-in-1 tegenwoordig. 

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 11, 2025

Voor de Linux ontvangers (Arris, Arcadyan) is door Disney nooit de app gemaakt. Daardoor is de snelkoppeling 206 voor de app er ook niet.

En de HMB2260 is minimaal 14 jaar oud. Dat die het nog doet.…

Via MijnKPN kun je naar het nieuwste platform met de TV+ ontvanger. Dat kan ook in Alles-in-1 tegenwoordig. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@porthos, je kunt inderdaad kijken of je de nieuwe tv-ontvanger, de TV+ Box, kunt kiezen bij je abonnement. Ik weet niet hoeveel tv-ontvangers je hebt, als je voor TV+ kiest zullen alle ontvangers bij het abonnement vervangen worden door de TV+ Boxen. Heb je daar al kunnen kijken na de tip van Peter?