Skip to main content
Antwoord

Kan geen KPN TV Online kijken, maar gebruik geen externe beeldscherm

• October 19, 2023
  • 1 reactie
  • 264 keer bekeken

Aan bepaalde restricties wordt niet voldaan. Dit kan komen door het gebruik van een extra beeldscherm. Verlaag de resolutie in de player opties of ontkoppel het externe beeldscherm en probeer opnieuw. (3016)

Ik heb dit nu... maar externe beeldschermen is al leeg

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @Wendy0207! Welkom op het forum. Ik help je graag weer gewoon online tv te kunnen kijken. Wel is het zo dat er rond het moment van je bericht een storing was. Die is opgelost. 

Lukt het nu weer gewoon iTV Online te kijken? Zo niet, heb je dit probleem ook met andere apparaten? Of alleen met een specifiek apparaat?

Geef in ieder geval ook aan met welk apparaat je de foutmelding krijgt. En welke IOS versie je hierop hebt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2023

Hi @Wendy0207! Welkom op het forum. Ik help je graag weer gewoon online tv te kunnen kijken. Wel is het zo dat er rond het moment van je bericht een storing was. Die is opgelost. 

Lukt het nu weer gewoon iTV Online te kijken? Zo niet, heb je dit probleem ook met andere apparaten? Of alleen met een specifiek apparaat?

Geef in ieder geval ook aan met welk apparaat je de foutmelding krijgt. En welke IOS versie je hierop hebt.