Skip to main content
Beantwoord

Kan geen Netflix livestream kijken via TV+ Box

• November 16, 2024
  • 8 reacties
  • 124 keer bekeken

kan geen lifestream netflix kijken via kpntv box

Beste antwoord door PeterG

Dat kan alleen als je over gaat naar het nieuwe abonnement met de TV+ ontvanger. Sagemcom DIW7022 Android-TV ontvanger. De Arrissen werken op Linux.

Je kunt ook een Chromecast Google-TV kopen als je geen geschikte smart-televisie hebt. Bij Mediamarkt is de 4k én de HD versie nog te verkrijgen.

Dit is momenteel de prijsstelling van het nieuwe abonnement.

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • November 16, 2024

Als je hiermee het boksen van afgelopen nacht mee bedoelt? Dat was een capaciteitsprobleem bij Netflix, wereldwijd. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 16, 2024

Ik kon gewoon via m’n pc kijken dus dat was probleem niet.

als ik via kpn tv box inlog op Netflix dan geeft hij bij live evens aan dat dit niet kan, en dat ik nieuwer apparaat moet nemen.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • November 16, 2024

Hmmmm wat voor live event zou er nu op moeten zijn?

En welk TV kastje heb je?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 16, 2024

Ik kon gewoon via m’n pc kijken dus dat was probleem niet.

Dan had je geluk dat je de wedstrijd wel kon zien. De halve wereld niet.

En heb je soms de Arris of Arcadyan ontvanger dan klopt het. De app daarin ondersteunt geen livestreams. En dat geldt ook voor de app van Videoland. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2024

Ja heb Arris ontvangers dan is dat waarschijnlijk het probleem, dan ga ik kijken of ik ze kan omruilen voor iets anders!

dank voor je antwoord

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • November 17, 2024

Dat kan alleen als je over gaat naar het nieuwe abonnement met de TV+ ontvanger. Sagemcom DIW7022 Android-TV ontvanger. De Arrissen werken op Linux.

Je kunt ook een Chromecast Google-TV kopen als je geen geschikte smart-televisie hebt. Bij Mediamarkt is de 4k én de HD versie nog te verkrijgen.

Dit is momenteel de prijsstelling van het nieuwe abonnement.

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • November 17, 2024

Beste ​@Beer2566 heb je (nog) geen smart tv waarop je de streamingdiensten, buiten KPN om, kan bekijken?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze community ​@Beer2566!

Ik zie dat er verschillende goede tips gedeeld zijn, super. Ik hoop dat je daarmee uit de voeten kunt en de voor jou beste oplossing vindt :)