Skip to main content

kan geen lifestream netflix kijken via kpntv box

Als je hiermee het boksen van afgelopen nacht mee bedoelt? Dat was een capaciteitsprobleem bij Netflix, wereldwijd. 

Ik kon gewoon via m’n pc kijken dus dat was probleem niet.

als ik via kpn tv box inlog op Netflix dan geeft hij bij live evens aan dat dit niet kan, en dat ik nieuwer apparaat moet nemen.

Hmmmm wat voor live event zou er nu op moeten zijn?

En welk TV kastje heb je?

Ik kon gewoon via m’n pc kijken dus dat was probleem niet.

Dan had je geluk dat je de wedstrijd wel kon zien. De halve wereld niet.

En heb je soms de Arris of Arcadyan ontvanger dan klopt het. De app daarin ondersteunt geen livestreams. En dat geldt ook voor de app van Videoland. 

Ja heb Arris ontvangers dan is dat waarschijnlijk het probleem, dan ga ik kijken of ik ze kan omruilen voor iets anders!

dank voor je antwoord

Dat kan alleen als je over gaat naar het nieuwe abonnement met de TV+ ontvanger. Sagemcom DIW7022 Android-TV ontvanger. De Arrissen werken op Linux.

Je kunt ook een Chromecast Google-TV kopen als je geen geschikte smart-televisie hebt. Bij Mediamarkt is de 4k én de HD versie nog te verkrijgen.

Dit is momenteel de prijsstelling van het nieuwe abonnement.

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Beste ​@Beer2566 heb je (nog) geen smart tv waarop je de streamingdiensten, buiten KPN om, kan bekijken?

Hi en welkom in onze community ​@Beer2566!

Ik zie dat er verschillende goede tips gedeeld zijn, super. Ik hoop dat je daarmee uit de voeten kunt en de voor jou beste oplossing vindt :) 

Reageer