Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem " inhoud niet meer beschikbaar" Als ik met mijn mobiel vanuit buitenland naar mijn opgeslagen opnames wil kijken. VPN staat uiteraard aan. Weet iemand hier wat het probleem is

Ā 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

VPN staat uiteraard aan

Hoi ā€‹@DaiHĀ .

KPN blokkeert het gebruik van vpn service, omdat dan de verplichte controle waar het apparaat is niet gedaan kan worden.

Enige optie als je thuis vpnĀ hebt ingericht. Bijvoorbeeld in een Fritzbox. En daar dan een vpn verbinding mee maakt.

Hallo Peter

Bedankt voor je reactie. Als dat waar is wat je stelt dan zou dat altijd moet gebeuren. Maar ik zie dat het ene keer wel kan ik deze opnames bekijken met van op mijn telefoon en andere keer niet.

Hoi ā€‹@DaiH, welkom! Je kunt in het buitenland bepaalde opnames terugkijken. Maar ik begrijp van jou dat je bepaalde opnames soms wel en soms niet kun terugkijken. Die VPN, gebruikt die een vast IP adres, of kan dit wisselen? Want dan verwacht ik dat het hem daarin zit.

VPN staat uiteraard aan

Hoi ā€‹@DaiHĀ .

KPN blokkeert het gebruik van vpn service, omdat dan de verplichte controle waar het apparaat is niet gedaan kan worden.

Enige optie als je thuis vpnĀ hebt ingericht. Bijvoorbeeld in een Fritzbox. En daar dan een vpn verbinding mee maakt.

Nee hoor, ik heb de afgelopen 5 weken(Filipijnen) met Proton VPN alles kunnen terugkijken wat ik opnam. Zowel laptop als mobiel. Correctie, niet alles. Ik had/heb 3 afleveringen over de Cure op BBC opgenomen. Die kon ik niet terugkijken en kreeg ook de melding dat ik die alleen in Nederland kon terugkijken. Ondanks VPN.

Het is natuurlijk een kat en muis spel. VPN providers gebruiken telkens andere ip adressen. Zodra KPN er achter komt dat een bepaald ip gebruikt word door een VPN provider zal KPN dat ip blokkeren. Maar tot die tijd kan het goed werken.

Zeker wat mis met de e-mail notificaties want ik krijg dit nu pas.

Opnames van de BBC kunt je echt alleen maar thuisĀ via de kpn ontvangerĀ kijken. Die zijn niet vrijgegeven voor online kijken. BBC live ook niet trouwens. ā€‹@Max-HĀ 

Reageer