Skip to main content

Op de tv kan ik ,via de link de bovenste regel FILM of SERIE, kiesen voor  het pluspakket.

Nu is die optie op de telefoon en IPad  verdwenen , en kan daarop geen pluspakket meer kijken.

Graag herstellen deze optie.

Bvd

 

Hallo @Manklif ,

Probeer eens uit te loggen en dan opnieuw inloggen met je abonnementsnummer en je pincode. 


Het is bekend dat momenteel het on demand deel van het pluspakket ontbreekt in de nieuwe tv+ app op de iPad en iPhone van Apple.

Voor zover ik weet betreft het alleen het on demand deel, films enzo.


Betekent dit dat het tijdelijk is en weer terug komt in de App. Het was toch goed? Waarom deze verslechtering? 


Ja, het komt weer terug. Een termijn is echter nog niet gegeven. Het zal wel weer te maken hebben met de regels voor in-app "aankopen" bij meneer Apple...


Na verwijderen KPN+app en opnieuw installeren kreeg ik de “oude” app terug.


Ik had de “oude” app op mijn smartphone en tablet geïnstalleerd. Enige tijd geleden update naar kpn+ app op telefoon. Nog steeds niet op tablet.

Kreeg op telefoon melding over update. Als ik op de link klikte kwam ik in GooglePlay. Geen mogelijkheid voor update. Na diverse pogingen blokkeerde de app. Toen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 😉.

Werkt al weer ruim een week


Reageer