Skip to main content
Beantwoord

Kan geen TV pakket Ziggo Sport bestellen maar wel losse wedstrijden via TV ontvanger

• May 22, 2021
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Rene16031974
Nieuwkomer

Kan geen exstra pakket aanzetten

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Thomas van KPN

Goedemiddag @Rene16031974, welkom op ons forum!
Het wijzigen van een zenderpakket duurt doorgaans niet langer dan een uur inderdaad. Helaas zijn er een paar dingen die hier vertraging in kunnen veroorzaken.

Als het bestellen wel gelukt is maar het pakket nog niet aanstaat kan het soms tot 24 uur duren voordat deze wijziging verwerkt is.
Als het bestellen niet lukt is er mogelijk nog een wijziging in behandeling. Heb je onlangs je abonnement gewijzigd?
Kun je in dit laatste geval je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Rene16031974
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2021

Wil sport pakket aanzetten maar gaat niet

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Rene16031974
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2021

Maar als ik F1 wil kijken voor €6 dan gaat het wel .klote zooi

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemiddag @Rene16031974, welkom op ons forum!
Het wijzigen van een zenderpakket duurt doorgaans niet langer dan een uur inderdaad. Helaas zijn er een paar dingen die hier vertraging in kunnen veroorzaken.

Als het bestellen wel gelukt is maar het pakket nog niet aanstaat kan het soms tot 24 uur duren voordat deze wijziging verwerkt is.
Als het bestellen niet lukt is er mogelijk nog een wijziging in behandeling. Heb je onlangs je abonnement gewijzigd?
Kun je in dit laatste geval je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!