Skip to main content
Beantwoord

Kan het geluid op de Soundbox tegelijkertijd op de tv? Partner luistert met oordopjes

• April 25, 2025
  • 8 reacties
  • 286 keer bekeken

Vandaag de soundbox ontvangen en aangesloten.  Mooi geluid maar ik hoopte dat ik ook nog geluid had op de tv zodat ik oordopjes kan koppelen aan de tv en mijn partner ook nog kan luisteren via de soundbox. Helaas geeft de hdmi kabel geen geluid meer door naar de tv. Ook kan ik de galaxy buds2 pro niet koppelen aan de soundbox dus ik heb een probleem omdat ik af en toe wil luisteren via de oordopjes. Komen daar nog aanpassingen voor?

Beste antwoord door ikheetjeff

Ook werkt Bluetooth audio apparatuur niet op de Soundbox.

@Golfbroek Het is wel mogelijk om een bluetooth device te koppelen aan je Soundbox. De Soundbox kan via bluetooth iets afspelen vanaf je telefoon. Je kan ook juist een koptelefoon koppelen, waardoor je naar Live TV kan kijken met een koptelefoon op. 

Let wel op; met koptelefoon op zorgt wel dat de speakers van de box uit gaan. Het is dus of via de speakers of bluetooth koptelefoon. Ik heb hier al een stappenplan gemaakt hoe je dit kan koppelen:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 25, 2025

Beste ​@Golfbroek , nee, daar komt geen aanpassing voor, dan kun je beter bij de TV+ decoder blijven.

Voor mensen met een gehoorbeperking zoals ikzelf ook, is de SB geen oplossing, ben daarom ook bij de TV+ gebleven (DIW)

• April 25, 2025

Vandaag de soundbox ontvangen en aangesloten.  Mooi geluid maar ik hoopte dat ik ook nog geluid had op de tv zodat ik oordopjes kan koppelen aan de tv en mijn partner ook nog kan luisteren via de soundbox. Helaas geeft de hdmi kabel geen geluid meer door naar de tv. Ook kan ik de galaxy buds2 pro niet koppelen aan de soundbox dus ik heb een probleem omdat ik af en toe wil luisteren via de oordopjes. Komen daar nog aanpassingen voor?

Als KPN slim is wel. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 25, 2025

De Soundbox TV+ kan alleen het geluid via de eigen interne luidsprekers weergeven. Er is zoals je al bemerkt hebt ook via HDMI geen geluidsuitvoer richting de tv. 

Echt alleen maar de speakers van de Soundbox zelf.

Zie ook

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 26, 2025

@Golfbroek Het is wel mogelijk om een bluetooth device te koppelen aan je Soundbox. De Soundbox kan via bluetooth iets afspelen vanaf je telefoon. Je kan ook juist een koptelefoon koppelen, waardoor je naar Live TV kan kijken met een koptelefoon op. 

Let wel op; met koptelefoon op zorgt wel dat de speakers van de box uit gaan. Het is dus of via de speakers of bluetooth koptelefoon. Ik heb hier al een stappenplan gemaakt hoe je dit kan koppelen:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 26, 2025

Kortom. Tegelijk hoorbaar geluid (uit de speakers) én geluid via een headset is niet mogelijk met deze box. Dus wat jij, Golfbroek, wilt kan niet met de TV+ Soundbox. Dat kan wel met de standaard TV+ box. Audio naar een soundbar én naar tv en daarop een headset via de Bluetooth van de tv. Zo heb ik 't tenminste.

ook ik heb de soundbox aangeschaft maar het valt behoorlijk tegen en dat voor blijvend 6euro meer per maand,wordt duur  betaald op deze manier en het geluid valt erg tegen,tenzij er misschien wel een subwoofer aangekoppeld kan worden.

overweeg hem weer terug te sturen

Gebruiker510
Slimmerik

Ik heb de soundbox ook een paar weken in gebruik.  Kom toch wel wat problemen tegen. 
Ga er nog een tijdje mee spelen maar ik vrees dat het geen blijvertje wordt voor die €6,00 extra die je er voor moet betalen.  Dat is het zeker niet waard.  

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@Gebruiker510, fijn dat je ook een eigen topic aangemaakt hebt! Reageer je op mijn collega Erwin? We geven alle feedback rond de Soundbox graag intern door, zodat we het kunnen blijven verbeteren :).