Skip to main content
Beantwoord

kan het scherm bij de TV+ box ook op zwart/uit bij radio luisteren?

• March 1, 2025
  • 5 reacties
  • 215 keer bekeken

Jack en Lia van overveld
Deelnemer

Bij het gebruik van de KPN TV box ging het scherm op zwart/uit als er naar de radio geluisterd werd. Nu heb ik sinds kort de KPN TV+ box en ik kan de optie "scherm op zwart/uit “ nergens meer vinden. Kan iemand mij vertellen of deze optie nog bestaat? Of kan deze optie misschien weer toegevoegd worden?Want de gehele dag het scherm aan is ook niet echt een oplossing en is slecht voor het TV scherm.

Graag zie ik jullie reacties.

Beste antwoord door Sebas14

Als je de radiozenders luistert van KPN dan kan je het scherm op zwart zetten door de onderstaande knop te gebruiken. 

Is dit wat je bedoeld ​@Jack en Lia van overveld ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 1, 2025

Hallo ​@Jack en Lia van overveld ,

Scherm uitschakelen

4. Via Scherm uitschakelen kun je hier ook aangeven hoe lang het scherm aan moet blijven staan.

Meer informatie staat hier: 

Jack en Lia van overveld
Deelnemer

Bedankt voor deze oplossing. Helaas zijn hier 2 nadelen aan.  De korste tijd voor uitschakelen is 30 minuten. En jemiet dit handmatig asn en uit zetten. Dit was in de KPN TV box niet het geval. Ik hoop toch dat de optie scherm uit als radio aangaat toch weer wordt gevoegd.

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Antwoord
  • March 1, 2025

Als je de radiozenders luistert van KPN dan kan je het scherm op zwart zetten door de onderstaande knop te gebruiken. 

Is dit wat je bedoeld ​@Jack en Lia van overveld ?

Jack en Lia van overveld
Deelnemer

Ja dit bedoelde ik.

Bedankt

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Jack en Lia van overveld, zoals je wel gemerkt hebt denkt de KPN Community met je mee 💪
Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust!