Skip to main content

Is het mogelijk dat ik een app toevoeg voor de streamingdienst voor HBO MAX?

Is het mogelijk dat ik een app toevoeg voor de streamingdienst voor HBO MAX?

 

Nee dat kan niet.

Er zit geen app op de KPN tv ontvanger.

En of die er gaat komen, is nog maar de vraag.

 

Je kan het via de app op de Smart tv kijken.

Of via een Chromecast. 

 

Persoonlijk geef ik altijd de voorkeur aan de app op de Smart tv (nooit problemen).

Enig nadeel dat je dan 2 AB's moet gebruiken. 


Wel netflix app, maar geen HBO max app bij Nederlands grootste provider??? Hoe is dit mogenlijk? 


@Robby 58 Simpel, er is (nog) geen overeenkomst tussen HBO en KPN om deze beschikbaar te stellen op de STB, en als die er wel is duurt het wel even voordat die er daadwerkelijk komt, hij zal dan nog even gemaakt en getest moeten worden.


Sinds een paar dagen ook HBO Max. Ik mis ook de app. Zit wel met een Chromecast te kijken maar bij veel series en films heb ik dan geen geluid. Ik kan dus niet wachten op die app


Sinds een paar dagen ook HBO Max. Ik mis ook de app. Zit wel met een Chromecast te kijken maar bij veel series en films heb ik dan geen geluid.

Dat is een probleem wat je dan bij HBO aan zult moeten kaarten. Want dat hoort gewoon te werken.


Is het mogelijk dat ik een app toevoeg voor de streamingdienst voor HBO MAX?

Ook ik ben op zoek naar de HBO app. KPN heeft hem niet. Ziggo wel.


Is het mogelijk dat ik een app toevoeg voor de streamingdienst voor HBO MAX?

 

Nee dat kan niet.

Er zit geen app op de KPN tv ontvanger.

En of die er gaat komen, is nog maar de vraag.

 

Je kan het via de app op de Smart tv kijken.

Of via een Chromecast. 

 

Persoonlijk geef ik altijd de voorkeur aan de app op de Smart tv (nooit problemen).

Enig nadeel dat je dan 2 AB's moet gebruiken. 

Hoe kan ik de App op de Smart TV krijgen? Ik heb een oudere smart TV en heb sinds gisteren HBO. Helaas ondersteunt KPN niet HBO. Nu kan ik alleen op mn iPad kijken.  

 


Hoe kan ik de App op de Smart TV krijgen? Ik heb een oudere smart TV en heb sinds gisteren HBO. Helaas ondersteunt KPN niet HBO. Nu kan ik alleen op mn iPad kijken.  


Hoe kan ik de App op de Smart TV krijgen? Ik heb een oudere smart TV en heb sinds gisteren HBO. Helaas ondersteunt KPN niet HBO. Nu kan ik alleen op mn iPad kijken.  

 

Ik denk met een Chromecast.

Kosten ongeveer 45 Euro


Dank je wel voor het antwoord.

Ga me er in verdiepen. 
Hoorde dat Ziggo het wel ondersteund.

groet,

Helenas01

 


Is het mogelijk dat ik een app toevoeg voor de streamingdienst voor HBO MAX?

Ook ik ben op zoek naar de HBO app. KPN heeft hem niet. Ziggo wel.

Ziggo wel? Hoe komt u daarbij? Linkje? Volgens dit topic op het Ziggo forum is die er niet:

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/HBO-max-Nederland-App-op-Mediabox-Next/td-p/928063/page/5

Als ik het goed begrijp. Ziggo had HBO series en films, en dat is 1 januari stop gezet door HBO. 


M’n zusje heeft HBOMAX via ziggo app op haar Philips tv sinds gisteren. Het kan dus wel.


M’n zusje heeft HBOMAX via ziggo app op haar Philips tv sinds gisteren. Het kan dus wel.

Op haar Philips tv dus. Daar heeft ze dan gewoon de app van HBO zelf op geïnstalleerd. Niks van Ziggo bij. Dat kunt u ook. Gewoon de app van HBO zelf installeren. Maar u moet wel zo'n geschikte Philips tv hebben.

Als u denkt dat het toch via Ziggo gaat, graag een linkje. 


Zij heeft een nieuwe tv en ik een oude smart tv.

zou dat het verschil kunnen zijn?

ik kan nergens iets downloaden


Zij heeft een nieuwe tv en ik een oude smart tv.

zou dat het verschil kunnen zijn?

ik kan nergens iets downloaden

Ja, dat kan zeker het verschil zijn.


Ik heb de chromecast met google tv. Daar staat hij op. Perfect apparaat. Tussen 60 en 80 euro ben je jaren garant van updates. 


dan ga ik de chromecast met google tv  maar aanschaffen. hoop wel dat de KPN app er ook komt. 


@Helenas01 die kan er zeker op. Let wel op dat je chromecast met google tv besteld. De witte met afstandsbediening. 


😣 te laat! 

heb deze besteld: 

Google Chromecast 3 Smart - TV-dongle - Full HD / ZwartGeschikt voor Ziggo App, Netflix, Disney+, HBO, Viaplay, F1 TV en meer

 

een zwarte!


terugtrekken lukt niet, dus deze komt. 

dacht een kopje te hebben voor 40 euro


@Helenas01 dan kan je de apps op tablet of telefoon zetten en streamen naar die chromecast. Werkt ook perfect 👍


Dankjewel! dan ga ik het uitproberen. Zal maandag worden. 
 


Ik heb de Google Chromecast 3 Smart - TV-dongle ontvangen en geïnstalleerd.

Het ging heel eenvoudig en werkt goed en snel.

Allen, dank voor de tips nogmaals en groet, Heleen 


@Helenas01

Ook ik ben op zoek naar de HBO app. KPN heeft hem niet. Ziggo wel.

Fake news. Ze hebben 'm niet.

Nu kan ik alleen op mn iPad kijken.

De chromecast V3 is voor net geen 4 tientjes te krijgen. Ook in de webshop van kpn. Daarmee kun je de films casten voor tv van af die tablet.


Ik gebruik zelf een ShieldTV als ontvanger, echt ideaal! 🙂 Daarop ontvang ik HBO max :-)