Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de HMB2260 omruilen vanwege het koppelen van de afstandsbediening aan mijn tv

• February 18, 2025
  • 6 reacties
  • 327 keer bekeken

Kan ik mijn tv ontvanger hmb2260 omruilen voor een nieuwere zodat ik de afstandsbediening kan koppelen van mijn tv?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@ErwinLen. Welkom op de KPN Community! Goed dat je hier een vraag stelt over je afstandsbediening. Zoals je ziet, schieten andere communityleden je gelijk te hulp. 

Wel ben ik eigenlijk benieuwd naar hetzelfde wat Marlon92 vraagt. Je zou een afstandsbediening die hoort bij een HMB2260 ook moeten kunnen afstemmen op je tv. Misschien dat deze hulppagina op onze website je verder kan helpen? 

Als je er niet uitkomt of nog iets wilt vragen, laat het dan vooral weten!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 18, 2025

Als u buiten contract bent kunt u migreren naar KPN TV+. Dit kunt u doen via de KPN klantenservice op nummer 0800-0402

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 18, 2025

Hallo ​@ErwinLen ,

Je kunt jouw ontvanger (mits contractvrij) vervangen door de nieuwste ontvanger door te verlengen.

Dat kan telefonisch via de klantenservice, via MijnKPN en ook rechtstreeks via deze link:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

• February 18, 2025

Kan ik mijn tv ontvanger hmb2260 omruilen voor een nieuwere zodat ik de afstandsbediening kan koppelen van mijn tv?

Lukt dat niet dan? Volgens mij werkt het koppelen met de tv op alle afstandsbedieningen van KPN op dezelfde manier. Dus ik vraag me af wat je opschiet met een andere ontvanger. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 21, 2025

Hoi ​@ErwinLen. Welkom op de KPN Community! Goed dat je hier een vraag stelt over je afstandsbediening. Zoals je ziet, schieten andere communityleden je gelijk te hulp. 

Wel ben ik eigenlijk benieuwd naar hetzelfde wat Marlon92 vraagt. Je zou een afstandsbediening die hoort bij een HMB2260 ook moeten kunnen afstemmen op je tv. Misschien dat deze hulppagina op onze website je verder kan helpen? 

Als je er niet uitkomt of nog iets wilt vragen, laat het dan vooral weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2025

Het is gelukt, allen bedankt voor de reacties 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • February 24, 2025

Top. Dank je dat je het even laat weten. Mocht je weer eens een vraag hebben waar je niet uit komt, dan weet je ons te vinden!